Gå til innhold

Kunne du noen ganger ønske du var lesbisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

valgt? så om du var lesbisk så var det også noe du hadde valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et forhold bestående av to overfølsomme og dramatiske sutrekopper med synkronisert pms?

No thanks.

Skrevet

Ja, det ville det vært. Jeg har alltid vært tilbøyelig til å forelske meg i både kvinner og menn, men jeg valgte bort kvinner for enkelhets skyld.

Skrevet

mhm..så dette valget er for resten av livet?

Skrevet

ihvertfall med den skrivemåten. på det siste innlegget ja.

Skrevet

Ja, jeg håper at jeg og mannen jeg lever med vil elske hverandre for resten av livet. Det er vel like sikkert som for andre. Jeg har ikke noe stort behov for å leve ut den siden av meg som ønsker noe annet, ihvertfall ikke så lenge jeg er i et lykkelig forhold.

Hva som skjer dersom vi en dag bryter opp er nok en annen sak. Det kan hende jeg tenker annerledes da enn jeg gjorde før jeg traff mannen min, ettersom jeg nå har fått et barn og har det familielivet jeg ønsket.

Sannsynligvis vil jeg nok aldri velge å leve sammen med en annen kvinne uansett, det er lett å unngå å falle dypere dersom man er i ferd med å forelske seg. Dette gjelder hvem som helst. Til en viss grad kan alle velge hvem man vil forelske seg i.

Skrevet

Synkronisert my arse. Det hadde da klart vært å foretrekke.

Skrevet

Hehe, godt poeng når jeg tenker meg om.

Skrevet

Jeg kjenner opptil flere homoer som gjerne vil være hetero. De mener visst ikke det er det samme.

Skrevet

"Lesber mot mensen" er faktisk en etablert undergrunnsorganisasjon.

Skrevet

Nei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aldri hadde jeg ville levd med ei dame. Tenk på alle hormone som da ville styrt huset. Uff nei,det var en skremmende tanke.

Skrevet

tror jeg må melde meg inn... hvor mange må vi være før den forsvinner?

Skrevet

Det gjenstår å se, men enn så lenge bør et minstekrav være lønnet permisjon en uke hver måned og billighetserstatning.

Skrevet

Noen ganger skulle jeg gjerne hatt ei dame i huset ja: )

Ei som klarer å rydde på eget initiativ. Ei som ikke sitter å glaner på biler på internett i timesvis.... Ei som jeg kunne kose med, uten at det nødvendigvis trenger å bety sex... Ei som skjønner at noen ganger er det godt å gråte uten at det er noen krise på gang.

Men det ville sikkert dukke opp masse andre irriterende ting.... he he.

Skrevet

Nei, men jeg skulle gjerne hatt en kone. Jeg ser at folk som har koner ofte har det ganske mye lettere enn dem som kun har ektemenn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...