jet trip Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg for OS. Og jevne mellom rom vil NAV info om hvordan vi praktiserer samvær. Dem be om å ta kontakt tidlegg for å unngå forsinkkelser i betalinga. Og jeg har vært tidlegg ute snakket med dem i telefon (har vært også på møte engang) og fått svar at alt er ok..vi skal bare lage notat av samtalen så alt skal være i orden. Jeg er fornøyd og tror at alt er i orden tel jeg for purrebrev fra NAV der det oppfordres å ringe/ ta kontakt å ha samtale med dem angående samme sak!!!??? Dette har skjedd nå to ganger og jeg er lei at jeg må gjøre alt x 2...Purre brevet lå i postkasse i dag...og jeg ringte dem i romjula og da va alt liksom greit...huff , huff...så må nu ordne opp i morgen igjen... Men må nå si at ellers har dem vært veldig grei...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 alle får ett sånt brev i november/desember og alle må fortelle hvordan samværet er når de skal søke på OS. men her holdt det med hva jeg sa. men kan jo hende nav hos deg har rota bort at du har vert der og snakket med dem da.
*toppris* Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Nav tuller hele tiden;) hehe, det skulle liksom bli SÅ mye bedre etter sammenslåingen, men neida;) haha... midt i ræven;) det har vært så mye tull her oxo at eg r dritalei;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå