Gå til innhold

Trenger man menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 30, har høy utdanning, god jobb, god lønn, gode venner, familie etc. + en mann som kjeder meg.

jeg spør meg selv om jeg like gjerne kan dumpe han.

tror jeg klarer meg minst like bra som singel. i tillegg liker jeg godt følelsen av å være fri og uavhengig.

Hva skal man med menn i 2008?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man har jo sexleketøy.

Skrevet

Ja, for det er jo bare pikken man trenger, lizzom. :-D

Skrevet

"Trenger man menn?"

Til annet enn å formere seg; nei.

Skrevet

tenk så mye man slipper ved å IKKE ha en mann i huset....

like greit å klare seg selv - innrede huset som man vil, høre på den musikken man vil, ligge med hvem man vil, gjøre hva man vil til enhver tid, reise så mye man vil og hvor man vil, slippe snorking og andre ulyder, etc etc...

Skrevet

Eg ligger med akkurat ken eg vil, nemlig mannen min :-)

Og eg sliter med å sovne uten hans irriterande ulyder ;-)

Skrevet

Og så slipper du kosen, nærheten, tryggheten, muligheten til å pule når du vil, en å le sammen med, en å snakke om problemer med, en som kan holde rundt deg med sterke armer, en å ligge inntil når man skal sove, en hjelpende hånd, en ekstra inntekt, selskap i julen, påsken, Valentine's og de kjedelige søndagene. Dæsken.. Vurderer nesten å tuppe ut mannebeinet, gitt! :-)

Skrevet

Den var til Annie. :-)

Skrevet

Hva tror du at menn er? Underholdningssentral for bortskjemte kvinnfolk? Hvis mannen din "kjeder deg" nok til at du overveier å gå, så mistenker jeg at det kanskje er han som ville hatt det bedre uten deg. Med mindre kanskje....han er glad i deg? Men slikt driter vel du i. Det er da vel for pokker ikke ditt problem. Det er jo han som har nektet å leve opp til dine forventninger, og det burde vel være hans fordømte plikt, eller hva?

Det handler ikke om hva man trenger. Det handler om hva man vil ha. Du vil tydeligvis ha "friheten" din. Værsågod, den har du, og har alltid hatt, også da du valgte å bli sammen med denne mannen. Og enten du blir eller går, så beholder du den, og bruker den.

Jeg kan love det at nissen følger med på lasset, og før du vet ordet av det, kjeder singellivet deg like mye, også er det på`n igjen med ny mann annenhver måned, og alle kjeder deg like mye, fordi de ikke er slik som i din fantasi.

Alternativt kan du ta en grundig kikk på deg selv og bestemme selv om det det er TV`n eller et virkelig menneske som vil være mest givende i lengden.

Skrevet

Jeg trenger han ikke, men jeg er ufattelig glad for at jeg har han!

Skrevet

"like greit å klare seg selv - innrede huset som man vil, høre på den musikken man vil, ligge med hvem man vil, gjøre hva man vil til enhver tid, reise så mye man vil og hvor man vil, slippe snorking og andre ulyder, etc etc.."

Jeg klarer meg selv, jeg innreder huset akkurat som jeg vil (han bare bidrar med sammensetning av møbler, flytting av tunge ting o.l.)Jeg hører på den musikken jeg vil, jeg ligger med den jeg vil, jeg gjør hva jeg vil til enhver tid, jeg reiser når og hvor jeg vil, og ulydene i huset er det jeg som står for. ;)

Skrevet

Som svar på hi.

Nei, man trenger vel strengt tatt ikke menn, men det er djævlig kjekkt å ha. Spesielt når man er veldig glad i en.

Skrevet

Trenger og trenger... ? Jeg liker ihvertfall å ha min her:)

Skrevet

gjesp...

man må jo kunne stille litt krav til menn når man selv er pen, morsom og smart...

men sånt forstår vel ikke du noe av?

Skrevet

Så om man er mindre pen, ikke så morsom, og ikke så smart. Da kan man ikke stille krav til mannen sin?

Skrevet

Hehehe, ja ikke sant ;o))

Skrevet

Jeg trenger. Ellers så må jeg begynne å stå opp med ungene om morgenen.

Skrevet

..med et så pinlig barnslig nick tar ingen deg på alvor/ gidder å diskutere med deg..

Skrevet

Være fri og uavhengig? Kva er det du er avhengig av da?

Eg blir ikkje meir eller mindre fri uten mannen, det er ungen eg må rette meg etter og ikkje han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...