Gå til innhold

Er jeg urimelig? Litt ekkel opplevelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gitt bort masse barneklær til en venninne. Spurte om hun ville ha de, og det ville hun. Senere vil hun selge meg en kjole de har fått i gave. Jeg vil gjerne ha den, og skulle betale etter at vi hadde prøvd den... men tenker på det etterpå at det er i grunn merkelig at jeg betaler for den, når hun får masse av meg.

Kjolen er ubrukt, mens klærne hun fikk var brukte til ett barn.

Er jeg urimelig, eller? Har ikke lyst til å ødelegge ett godt vennskap, men føler at jeg er dumsnill noen ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil vel si at du har en sær venninne!!

Skrevet

Ja, det var sært. Av venninna di altså.

Skrevet

Underlig dame, ja.

Skrevet

så kjip hun var da!!!

Skrevet

Bare si du ikke vil ha, den og lat som ingenting.

Skrevet

Det tok litt tid før du tenkte på at hun burde gi den til deg. Kanskje det tar litt tid for henne også.

Skrevet

Jeg er vel egentlig bare glad for å bli kvitt brukt tøy, og at noen kan ha nytte av det. Så synes det blir annerledes med en ny kjole, ja. Og nå er jo du så heldig at denne avgjørelsen er opp til henne. Det er hun som må finne ut om det er rimelig å ta betalt for denne kjolen, mer hadde ikke jeg lagt i det.

Skrevet

Enig i at det er helt annerledes med et par poser brukt babytøy, og en helt ny kjole. Er verken sært eller urimelig.

Når jeg får slike poser så plukker jeg det jeg vil ha, girresten tilbake eller videre til andre/fretex. Ikke sikkert jeg bruker de tingene jeg tar heller, mye blir jo bare brukt som litt ekstra om jeg ikke har noe annet liksom.

Skrevet

Både sært og kjipt. Jeg ville aldri ha tatt betalt for en kjole når jeg selv har fått masse klær. Babyklær ser jo nye ut selv om de er brukte. Smålighet er fælt!

Skrevet

Synes det er litt rart å selge ting til venner jeg da, men kanskje hun har dårlig råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...