Gå til innhold

Hva galt har jeg gjort denne gangen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg skal begynne nå jeg. Alt er galt denne gangen.

Har tre herlige jenter fra før, og jeg har kunn hatt litt "vanlige" plager i svangerskapene, og flotte fødsler.

Men denne gangen venter vi en gutt og skal si han har terrorisert mamman sin en god stund allerede.

Har fått oppleve normal svangerskapskvalme nesten fra dag en. Ikke enkelt å holde graviditeten skjult når man må spy hele dagen, og har sorte ringer under øynene.

Men kvalmen avtar jo som kjent utover i svangerskapet, og jeg ble mitt gamle jeg igjen.

Men det neste som skjer er at jeg far så vondt i magen at de sender med på sykehus....... :(

Der finner de ut at jeg har gallegrus. Men det kan de ikke gjøre noe med før etter fødselen.

Bare sørg for å spise fettfattig kost så lenge du, sa de til meg.

Jada,..... det er jo bare snart jul tenkte jeg.

Så slet jeg en del med tørste, og min meget dyktige jordmor luktet med en gang diabetes.

Og ganske riktig. Beskjeden var; Du har svangerskapsdiabetes, så du må holde deg unna sukkerholdig mat og drikke.

Dette var uken før juuul.......

Så for å si det sånn, jeg er ikke blitt feit av julematen denne jula.:o/

Så til sist. Var hos JM i går, og tror du ikke at han har snudd seg med rompa godt planta ned i bekkenet mitt.........

Så nå skal jeg på sykehuset til vurdering, od de skal forsøke å snu han eller om det blir KS.

Vil ikke ha KS om det ikke er strengt tatt nødvendig, men ettersom jeg har fått diabetes så er baby litt svakere og mest sannsynlig stor, så da vil de ikke utsette han for påkjenningen med en setefødsel.

Huff........... Ble et langt syteinnlegg dette, men må bare få ut litt av og til......

Forresten, godt nytt år damer ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj guri land!! Du har virkelig fått det må jeg si. Uff...jeg føler med deg. Masse lykke til!! Han er helt sikkert verdt det ;o)

Skrevet

Uffda, det var voldsomt så du skulle få det da.

Heldigvis har du egentlig ikke så lenge igjen før han kommer da.

Må bare si at gutten min snudde seg helt av seg selv med hodet ned i 37ende uke sist, så det er enda håp da :)

Masse lykke til og godt nyttår :))

Skrevet

Huff, stakkars! Skal få masse medfølelse av meg og.. Tydelig att dette svangeskapet har krevd sitt! Håper alt blir bra til slutt da.. Lykke til!:)

Skrevet

Huff da!!! Snakk om å få alt på en gang :o(

Ønsker deg lykke til vurderingen, håper den lille gullgutten har snudd seg tilbake igjen. Dette går bra skal du se ;o)

Bare få det ut, derfor vi er her :o)

Klem til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...