Frøken Lilla Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 ...om spiren sitter nå? Er født 14.10.74 sambo 14.08.74
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 jajaja det tror jeg sannelig den gjør.
Frøken Lilla Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Å! da håper jeg du har rett Aurora Tusen takk for at du tok deg tid Klem
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Jeg håper det :-) Husker første gang jeg så på deg, at det var vinter ute, og følelse av februar. Kanksje det var et år etter. Håper det klaffer nå, og hvis ikke at det blir snart. Jeg har god følelse denne gangen eller snart. Lykke til!
Frøken Lilla Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2008 Tusen takk for at du også svarte Mathilde Dessverre kom tanta hun ..men siden så mange ser/har sett graviditet rundt denne tid så krysser jeg fingrene for at det skjer snart Skal se det er neste februar jeg går med stor mage Klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Såpass..du blir nok gravid snart skal du se.Masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå