Gå til innhold

er i uke 31-32 oghar ikke antydning til vann i kroppen og.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om eg heller ikke kommer til og ta av noen kilo som helst da etter fødselen??? for det meste hos gravide pleier jo og være vann vell??? eg har vell lagt på meg ca 8kilo:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, selfølgelig kommer du til å ta av etter fødselen. Trodde du det bare var vannet som gikk av?

Jeg hadde ikke noe vann i kroppen sist og de 12 kg jeg hadde lagt på meg gikk ganske så fort av.

Jeg er nå i uke 33 og har heller ingen antydning til vann i kroppen så håper det holder seg borte.

Har også lagt på meg 8kg til nå og syns det ikke er noe mye.

Skrevet

Har lagt på meg 7 kg til nå i svangerskapet, og er like langt som deg.

Klart du kommer til å gå ned etter fødselen. Den ekstra vekten er jo både babyen (3-4 kg), morkake, livmoren blir større, blod, osv osv.

Skrevet

Du har ikke lagt på deg så mye, da... Jeg har gått opp 17, og er bare et par uker lenger enn deg.. Og har ikke allverdens med vann jeg heller. Regner med alt går greit av igjen, siden jeg ikke har gjort noe særlig endring verken med kost eller trening, og da skal det vel være sånn..Vi må nok regne med å se litt chubby ut en liten stund etter fødselen, men vi har jo hele våren på å trille lange turer i oppoverbakke, og kiloene kommer til å renne av.....

Skrevet

hehe oki! takk for det;) sist eg var gravid la eg på meg 30 kilo og følte det tok sin tid før dei forsvant men det går vell fortere denne gangen da siden eg ikke har lakt på meg så masse får eg håpe,men vektøkningen kan vel eksplodere enda:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...