Trulte76 Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Og hvordan gjorde dere det i forhold til å jobbe? Jeg kommer til å bruke opp egenmedlignene mine jeg visst jeg skal bli så plaget som jeg er nå.. Har vært fri for migrene helt til denne uka..hadde det søndag og mandag..og fikk det igjenn i dag..så slet på jobb idag..har det enda..så burde ikke vært på nett..men måtte liten tur innom..greier ikke la være Så tre dager på ei uke nå da Så visst jeg er sånn jeg er nå så greier jeg ikke være på jobb..jobber i produksjon men masse støy (har hørselvern, men er mye støy likevel) pluss masse lys..og vi har 3 økter på 2,5 t med 25 min pause innimellom.. Så jeg blir veldig dårlig når jeg står der nede med migrene med mase lys og støy!!! Noen tips, erfaringe e.l mottas med takk
lille je Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Jeg hadde mye migrene de første 3 mnd... Jeg tok paracet. Det funker ikke til vanlig, men det funka stort sett da. Ellers har jeg det sånn at jeg ringer og får sykmelding hvis jeg har anfall jeg da....
Trulte76 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 paract funker dårlig med meg..har tatt det..men hjelper ikke i det hele tatt..kunn migrene medisiene min som hjelper..og den kan jeg ikke ta nå.. Blir uansett sykmeldt om få mnd likevel..vist jeg skal følge mine to tidligere svangerskap..da fikk jeg veldig tidlig bekkenløsning Men frem til da må jeg slite med migrena mi ..skal få en time med legen tenker jeg..og høre hvordan jeg skal gjøre det
lille je Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg fikk en type migrenemedisin av min lege som jeg kunne bruke under svangerskapet.... Men siden paracet funka, så tok jeg det. Hva tar du til vanlig da?
Trulte76 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 jeg tar Zomig. Brukte Migea da jeg ammet siste..men litt usikker på om jeg kan bruke den..men den tok bare vekk litt o ikke all migrenen for den var så svak..men hjalp på lettere anfall..så kan jo hende jeg kan bruke de siden jeg kunne bruke de da jeg ammet..skal høre med legen om det
lille je Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Har ikke prøvd noen av de der. Men håper du finner noe som funker:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå