Gå til innhold

Simo sand? Noen med erfaring eller råd?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på en fin men praktisk barnevogn. Noen som har erfaring med sand farge på barnevogn? Synes SIMO sin er så fin i sandfarge, men samboeren min er veldig skeptisk til fargen, siden den fort kan bli skitten og misfarget. Er jo litt skeptisk jeg også, men er første gang jeg er gravid så vet ikke om barnevogner blir fort skittne eller evt er lett å vaske av igjen?:)

Noen som har gode tips eller råd?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme lurer jeg på:) jeg elsker alt som er lyst og delikat og ønsker nøytrale farger enten det blir gutt eller jente. falt helt for simo i fargen sand jeg også.. men tenker litt som dere at den kanskje blir fort skitten, særlig til vinteren? men samtidig vil jeg tro at vognene er så moderne at de er impregnerte i stoffet på et vis? vogna er helt lekker med stellebagen og alt utstyret til.. dyr da.. men har veldig lyst på den;)

Skrevet

Jeg har kjøpt sandfarget, men i DBS da. Liker lyse og fine farger:-)

Skrevet

Ja er så fint med sand synes jeg også:) Må være litt praktisk om sommeren tenker jeg, svart eller blå vogn vil vel bli veldig varmt? Ja de må være impregnerte på en måte, skal vel kunne tåle litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...