Gå til innhold

4 mannsbolig med veldig lite bad...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter med plass på badet til stellebord o.l.. Har tenkt på sånn stellebord som monteres på veggen ? Noen som har erfaringer med slikt ? Noen som har noen bra linker til sider med slike stellebord... har bare funnet ett vi :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg fikk mitt første barn hadde vi ikke plass til stellebord på badet. Vi løste det ved å sette stellebordet på barnerommet. Har også sett at noen har hatt det i stua.

Skrevet

Kjøkkenet er også et vanlig sted å ha stellebord. Der har man vann i nærheten...

Skrevet

Hei hei=)

VI har også liten plass på badet. Ikke sjans til å ha noe stellebord der, med mindre det hadde vært sammenleggbar og på grensen til usynlig.. hehe.. iallefall.. vi skal ha stellebordet på barnerommet. Det er bare midlertidig da, siden vi skal flytte når barnet er 1 år..

Skrevet

Vi er i en ombyggingsfase i huset vårt. Pr. tiden har vi ett svært lite bad. Vi kjøpte vegghengt stellebord fra ikea. Det fungerer helt greit til sitt formål. Det myke trekket barnet ligger på kan vaskes i maskinen. Bra!

På oversiden er det lommer med plass til kremer o.l.

Klemmen som holder det inntil veggen når det ikke er i bruk er solide greier.

Skrevet

kjøp en stelle madrass og ha den på gulvet mye betre enn stellebord, viss du har vaskemaskin på badet,legg stellematta på den:) så legger du bare babyklærene i skapet og har en komode på barnerommet:) har budd en stund på 30 kvm med min datter...badet mitt var 2 kvm:) det går veldig fint:) så lenge du har varmekabler på gulvet da, ellers kan det være kaldt:)

Skrevet

Hei

Vi også har ett svært lite bad. Har ei jente på 2,5 år samt at vi nå skal få en baby i begynnelsen av mai. Jeg kjøpte det for å henge på veggen som ikea har. Det er ikke veldig pent å se på, men det er stort og praktisk med plass for å oppbevare bleier, kremer, kluter og div andre ting. Samt at det også var billig da. Jeg er fornøyd med det, men ønsker man ett som er finere å se på så må man nok på en barneutstyrs butikk, de har masse fine i tre der, men prisen er også tilsvarende.

Lykke til da : )

Skrevet

Tusen takk for allle svar :D

Det er jo ikke verdens største problem så dette ordner vi.... syns det stellebordet til Ikea ser så ustabilt ut så det var godt å høre noen hadde gode erfaringer med det :D

Takk, Takk og God helg alle sammen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...