Matja Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 I sofaen ligger en haug med klær. Jeg har siste Foreldre & barn, Mamma, Bonytt, Ellos- og Josefssonskatalogene. På bordet ligger en haug med regninger som skal sorteres inn i arkivboken. I bokhyllen ligger en haug med bilder som skal inn i album. Jeg har klippet lille gull og tatt vare på håret med sløyfe på som skal inn i boken hennes. Jeg må fremkalle bildene fra julen, og legge de fra nyttårsaften inn på pc'en. Jeg skal søke en ny stilling. Men hva gjør jeg?? Jo, jeg sitter her og glor!!! Og hva skjer? Jo, akkurat i det jeg skal legge meg, og det bør bli snart; Da kommer ryddeånden over meg, og da er hele leiligheten strøken når natten kommer og jeg egentlig burde sove... Jaja, ny dag i morgen
jet trip Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Høres kjent ut d med masse ting som en burde ordne og rydde. Forskjellen mellom oss er at det hender alldrig at jeg for slik ryddeånde på kvelden neeiii...Jeg er nesten alltid tidlegg i senga og håper ryddeånden kommer neste morgenen...og heldigvis skjer det av og tel...
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Haha kjenner til den, men når ryddeånden kommer tar jeg til fornuft og legger meg så ryddingen uteblir:P
Matja Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har iallefall søkt på jobben da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå