Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Noen her som skal føde på sykehuset i Førde i Juni?
081013 Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 godt å se at det er flere fra Førde her. skal ikke føde i juni, men i april;)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Så kjekt da:) Har du vært på føden i førde før?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 nei er nok første gang dette:) spennende? du da?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 første gang her også. Er veldig spennende men gruer meg litt også:/ Men har hørt at de skal være helt fantastiske der inne:)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Ja jeg tror de er flink, har flere venniner som er veldig fornøyd.Kanskje vi tilogmed ligger der samtidig:)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Ja kanskje det:) Foreløpig termin er 5 juni, men den blir nok endret litt på på UL:)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Ikke i juni, men i juli :-). Prøvde å legge inn et innlegg på sykehusdebatten om hvordan det er å være på føden i Førde, men der inne er det ikke så mye folk...fortell gjerne hvordan dere har hatt det der - er veldig spent - har desverre hørt noen ganske negative historier og må si jeg gruer meg. Fødte i Bergen sist og bodde på barselloft på pasienthotell etterpå - det var helt fantastisk for både meg og min kjære. Fikk vedig roen, samtidig som der var folk som hjalp oss med det vi hadsde behov for når vi ønsket det. Kunne ønske det var sykehotell i Førde også!!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 d skal bli sykehshotell i førde også nå
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 usikker men tror kanskje til sommeren for vet de er allerede blitt tløst stillinger der
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #15 Skrevet 8. januar 2008 Jeg skal føde der i mndskiftet juni/juli... Har født der før og var veldig fornøyd med jordmødrene og de andre som jobbet der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå