♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 Hørte rykter om at det kommer en ny pose snart!? Vannavvisende osv... Fortell!!=D Når? hehe, har såååå lyst på en pose til! Og en vannavvisende hadde jo vært noe;) Spes siden vi jo bor i Bergen....
lenej :o) Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 hehe... nysgjerrigper! Vel. ja. holder på å lage sånne. men har bare ordnet en test-pose ennå, som ikek er ferdi, men som bare gikk ræva, som eg skal spretta glidelåsan av, å trø i søpla.. men har fått stoff idag, (jippi) så no kan eg endelig begynne å sy!! har helt til mandag, min kjære skal ha mini mens eg syr no! (jippi) har bare inne noen bestillinger eg må få unna først... så skal første tykk-pose ned til mayaya, maskråka... hihi.. guri, det er så spennanes!!!
lenej :o) Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 mayaya er avhengig hun... som meg.. ja, skal begynne på dem til helga no, så etter helga håper eg å få lagt dem ut, hvertfall noen da.. skal til syden i feb, så vil ha mest mulig ferdi til da.. eg syr en pose, med klipping vel å merke.. på ca 2 timer. 2-3 timer.. no sånt.. er et herk å klippe, for eg har ikke klippebord.. så dablir det ned på alle 4 på gulvet.. kjenne ryggen min ikke liker det nei... kordan farge vil du ha? kom med forslag no da
mayaya Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 hey, snakker dere om meg her? makan! *hrmf* jeg er avhengig av både lenej og posene jeg.. hihihihihihi.. og kalenderne da. julekalender, påskekalender, hva blir det neste, lenej?? reisepåferietilmayayakalender? gleeeder meg til å teste pose ja :-D
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2008 da er vi nok fler;) Bare vi to har planer om 4 poser;P Skal ha to hver... hehe Har bestemt oss for heller det enn voksiposen! Ååå, da er det ikke lenge igjen=D Lyst å rope ut når de kommer i butikken? Såpass ja! Du har det vel i blodet;) Bare oss med ti tommeltotter som ikke klarer noenting... Jeg vil ha rosa=D Og hun vil ha blå. Sånn baby/lye blå?! babyrosa... Sukkersøtt:P hehe Men kommer liksom ikke på noe annet=S Hvile mønster er det du har tenkt å lage? Noen med hjerter? Eller med f.eks ole brumm, prinsesser eller dyr eller noe på?
lenej :o) Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 hehe, eg skal svare, om 10 min.. ca.. må løpe ut en tur! til naboen
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2008 Åååååååå, tenker KUN kosepose nå, og komm på noe lurt!!!!!!!!!!! KAN JEG FÅ NAVN PÅ???? hhehe, ser for meg en rosa pose. Inni er det hjertemønster;) Utenpå er navnet til lille snuppen, og kanskje fødselsdato?! (hmm, må tygge litt på den....) Også en figur med navnet! kanskje en ole brumm eller noe?! Ha, slik pose? går det? hehe, ble helt giret her nå!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. januar 2008 Selvfølgelig snakkes det om deg!!! Mayaya=pose hehe Kalender? What? har jeg gått glipp av noe her nå?=S
Denice Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Unnskyld meg assa.. Men.. Hva slags poser er det du syr, lenej-å lille pororo!? Er det mulig å se de noe sted og tar du oppdrag? )
mayaya Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 Kalender? Julekalender? Samme som adventskalender. Så blir det neste en påskekalender, ikke sant?
lenej :o) Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 herregud, no gir du meg jo skikkelig arbeid!! vel, de nye posan skal være med en farge utpå, blir ensfarga. og inni en farge. åsså skal alle ha en dekor sydd inn, ikke en ting, men et motiv, også har eg fått spesial-laga, av de folkan som syr for Norrøna, sånne merka som kan festes på. så det blir så bra!!:)
lenej :o) Skrevet 3. januar 2008 #14 Skrevet 3. januar 2008 ja.. neste blir vel påske-kalender? så bursdagskalender? så.. ja, vi må vente til eg skal kom på besøk til deg mayaya, så kan vi ha komme til deg-kalender å, fra .. 1 feb? hihi!!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 3. januar 2008 Hehe, du skal ihvertfall ikke bli arbidsløs;) Åh, gleder meg sånn til å se de! Hvilke motiv skal det/kan det være? Hvordan blir det me glidelåsene? fremdeles huller til seler sant`? hehe, det MÅ jeg jo bare huske denne gangen.... Men hmmm, g¨år det ann å få navn på også?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 3. januar 2008 Hehe, for det var ikke reklame=P Men hvor er de kalendrene? Ble jo nysgjerrig her nå....!
Denice Skrevet 3. januar 2008 #17 Skrevet 3. januar 2008 Ahaaa.. så søte de er!! Vesla mi er nok for stor til den.. men jeg blir jo muligens tante til sommeren OG reserve tante.. så dette er en fin gave.. Tar hun/du/de spesialoppdrag med tanke på farger etc?
lenej :o) Skrevet 3. januar 2008 #18 Skrevet 3. januar 2008 denice, er meg det <-- sydama.. hihi.. lurer du på noe er det bare å ta kontakt
mayaya Skrevet 3. januar 2008 #19 Skrevet 3. januar 2008 kalenderne, hehe.. du skjønner, jeg lagde en til lenej og hun lagde en til meg. see? :-p
lenej :o) Skrevet 3. januar 2008 #20 Skrevet 3. januar 2008 motivet er heeeemmelig.. skal være selehull standard i alle. et glidelås på midten da. åsså no snøre-greier so man kan ha over ryggen på vogna så de ikke glir ned.. har aldri sydd med navn på, vet ikke kordan det hadde blitt.. hmm...
mayaya Skrevet 3. januar 2008 #21 Skrevet 3. januar 2008 BTW så reklamerte jeg ikke, jeg bare svarte. Og ikke tjener jeg noe på dem heller.
lenej :o) Skrevet 3. januar 2008 #23 Skrevet 3. januar 2008 altså, denice, det er meg det, som er sydama, som syr de posene da. ikek at jeg er deg.. er meg som styrer med det heeelt alene da.. så som sagt, om du lurer på noe, kan du bare ta kontakt
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #24 Skrevet 3. januar 2008 Må nesten bare fortsette å vente da.... hehe Åh, dette blir spennende=)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #25 Skrevet 3. januar 2008 skjønte jo det da;) hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå