ano`num *17.03.10* Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Som passer både til flytur, hompete gater (brostein) og trange busser? Bør vell ikke være så tung siden vi må bære den i trappene på hotellet.... Så må den seff passe til en baby, ikke til et barn
**Min nydelige Milla** Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Dette lurer jeg også på.. Må kjøpe en, en som ikke er altfor dyr da, med kriteriene som du skrev Håper på svar
It's all about me Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Vi hadde med TFK til syden og ville ikke byttet med noen annet. Gode jul på hopete gater, skygget bra for sola, og lillegutt sov masse i den. Synes synd på de små som må nøye seg med en liten paraplytrille, så jeg råder alle til å ta med hovedvogna. Det gjør det letter og bedre både for de som triller og de som sitter oppi.
ano`num *17.03.10* Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 Er det lov å ha med store vogner på fly da? Det er vell egnetlig ganske bra sesong der når vi skal også. Finner ikke noe info om dette på apollo sine sider
It's all about me Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Du kan ta med akkurat hvilken vogn du vil, ikke noe problem det. Men ta vare på posen du får på flyplassen i Norge, det er ikka alle i utlandet som har slike poser.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 ååh,skulle akkurat til å anbefale quinny zapp!! her er en vogn da.. http://www.k-shop.no/lillemille/index.php?visProdukt=1052
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå