Gå til innhold

Gaver eller ikke gaver???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer gjennom 7 år har tenk til å gifte oss,vi har mest løst til å ta med barna våres å gifte oss i sjømannskirka på gran canaria. Familien våres vet at vi skal gifte oss...men syns dere vi skal ønske oss gaver eller ikke,siden ingen blit bett i bryllupet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ettersom dere ikke har invitert noen til bryllupet deres synes jeg ikke dere kan gå ut å ønske dere noe. MEN- jeg synes det er veldig rart dersom de nærmeste familiemedlemmene ikke kjøper noe i gave alikevel. Vent da til DE spør DERE om hva dere ønsker dere, og tenk gjennom det litt i forveien slik at dere har noe dere kan si. Synes ikke det blir rett å legge ut lister osv på butikker dersomd dere ikke skal invitere noen.

Skrevet

Jeg syntes ikke man kan forvente gaver når vedkommende ikke får være med på feiringen. Men finn noen ting dere kan ønske dere, og hvis noen spør, så kan dere si det.

Skrevet

Dersom dere ikke inviterer noen kan dere ikke forvente gaver, bortsett fra nærmeste familie som foreldre og søsken. De ønsker sikkert å bidra med noe uansett, kanskje penger til reisekassen eller til brudekjolen e.l. Personlig hadde jeg syntes det var utrolig frekt dersom ei venninne giftet seg og så ga meg en ønskeliste uten at jeg hadde vært invitert...!

Skrevet

Hei.

Vi reiser til Thailand om 16 dager og gifter oss. Jeg har ikke tenkt å ønske meg noe, men så plutselig nå de siste dagene er det flere i familien og venner som spørr hva vi ønsker oss. Jeg har svart at jeg ikke vet for jeg synes ikke de skal gi gaver når de ikke er invitert i bryllupet, men de vil absolutt gi noe. Jeg personlig synes det er vanskelig å skulle få gaver fra noen som ikke er tilstede, men vi får se hva som skjer når vi kommer hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...