Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser du ble sykemeldt pga migrene og bekkenløsning

jeg blir nok etterhver sykemeldt pga bekkenløsning..

Men er ikke helt skikkelig plaget enda..men jeg har migrene og det er jeg plaget med..har en jobb der jeg står å jobber i økter på 2,5 t gange 3

med masse lys og støy.

har hatt mogrene på jobb idag..og har det enda..men måtte bare en tur på nett..

Lurte på å ta meg en tur til legen å høre hva jeg skal gjøre ang dette..for jeg har det ikke godt på jobb når jeg har migrene

vet jeg kommer til å blir sykmeldt etterhvert pga bekkenløsning siden jeg har blitt det før på samme jobb med mine to..fått det tidlig hver gang..men nå er migrena som plager meg..

Så jeg kan bli sykmeldt pga migrene altså?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke lompa men ja klart det...sikkert kjempe vondt?

Skrevet

Er ikkje Lompa75 eg heller, men siden eg og Lompa har mykje samme problemstilling, så kan jo eg også fortelle at migrene absolutt kan være grunn for sm. Noken er jo heldige og er mindre plaga under svangerskap, mens andre desverre er like mykje (eller meir) plaga med migrenen under svangerskapet. Og for min del førte dette (pluss bekkenløsning etterkvart) til sjukmelding. Kan jo ikkje bruke migrenemedisiner under svangerskapet, så då må en jo berre forebygge mest mulig.... For noen kan jo aktiv sm eller redusert arbeidstid være en løsning. Sjøl jobba eg noen timer i veka fram til eg var ca 30 veker på vei. Blei då fullt sm pga at eg sov så dårlig på nattestid (pga bekkenet), og dette førte til enda meir migrene.....

Hei på deg Lompa når du en gang dukker opp her:) Tok meg den frihet å svare på spørsmålet til deg, men du har gjerne noe å tilføye også;) Vi mailes -men er litt treg for tida.....:)

Skrevet

takk for svar uansett :)

visst jeg ikke blir bedre i morra trur jeg skal ringe legen å få en time i morra og høre hvordan jeg skal løse probelmet..har ikke 1 svangerskapkontroll føe 15. men går vel bra å snakke med lege ang dette problemet likevel tenker jeg :)

bestilt kontroll på privatklinikk med UL..så skal ikke til fastlegen min da..

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg har time med vakt legen 15:15 sa jeg ville ha en norsk lege hehe..gidder ikke bli misforstått-

fastlegen kunne jeg ikke få time før 17 noe jeg synes er kenge til

Hjemme fra jobb idag akkurat pga migrene.

Fikk migrene på jobb..av og til jeg brukte komme hjem tung i hodet og antydning til migrene før også..men da tok jeg en tabl og det ble borte :)

MEN det kan jeg jo ikke gjøre nå da...

Ble sykmeldt relativt fort sist gang pga bekkenløsning..var halvt sjukmeldt uke 8 og helt uke 12..så får vel den også igjenn tenker jeg..men er jo noen uker til enda det da..

Men skal nevne til legen jeg er veldig plaget med migrene nå og vet ikke hvordan jeg skal gjøre det ang jobben..for har bare to egenmeldinger igjenn..og de kommer fort til å bli brukt opp ja!!

Burde så absolutt ikke vært foran pcn..men måtte en liten tur innom da ;)

Skrevet

nå har jo jeg vært til legen, og han sykmeldte neg i 2 uker..så får jeg se etterhvert om jeg blir bedre eller ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...