Gå til innhold

Bilstol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den beste bilstolen, er jo så mye og velge mellom:)? Sett på maxi cosie og izi sleep.. Men er vanskelig og vite når verken jeg eller samboeren min har erfaring:)

Har også lyst på en fin men praktisk barnevogn. Noen som har erfaring med sand farge på barnevogn? Synes SIMO sin er så fin i sandfarge, men samboeren min er veldig skeptisk til fargen, siden den fort kan bli skitten og misfarget. Er jo litt sleptisk jeg også, men er første gang jeg er gravid så vet ikke om barevogner blir fort skittne evt lett å vaske av igjen?:)

Noen som har gode tips eller råd?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi så på izi sleep, et vennepar har den, men den er GRUELIG tung! Uff... Så vi valgte den bort. Du kan uansett ikke legge ned ryggen på den under kjøring, så da falt liksom litt av hele det poenget bort. Når vi tar kjørepauser kan jo barnet ligge flatt andre steder allikevel ;o) Vi kjøpte acta graco med base en gang til. Hadde det til førstemann og var strålende fornøyd. Det kan stå alle plasser i bilen - også i midten om nødvendig (med basen) bare husk det med airbag.. Ikke lov. Det med basen er helt genialt. Klikk så er det på plass, slippe å styre med den selen hver gang setet skal inn og ut av bilen :o)

Hva vogn angår så hadde vi Hartan Skater til førstemann. Liker Hartan godt, så nå ser vi på en 4-hjulilng med vendbar kjøreretning. Bagdelen blir ikke mye møkkete, er heller sportsvogndelen som får kjørt seg. Med div. spising osv etter hvert som barnet er større og sitter i denne. Tror sandfarge går greit jeg :o) Også er det vel vaskbart :o)

Skrevet

Tusen takk for gode råd=) Håper det blir simo sand på oss da:)

Vet du om en nettside med informasjon og bilder om Hartan barnevogn?=) Kjekt å se litt på andre typer barnevogn også, har jo ikke bestemt oss enda:)

Skrevet

vi har en maxi cosie som er fra 0-13kg,gutten vår er noe ca 10kg og 8mnd.Men han er veldig lang så vi skal bytte den ut og gjemme den til den lille.Men er veldig fornøyd med den.

Den er svart og litt grå vis jeg ikke husker feil.

Skrevet

Vil tipse dere om Akta Graco DuoLogic :-)

Skrevet

Vi har kjøpt Maxi Cosi, til kr 999 på Reflex! Kommer godt ut i flere tester, så den er nok trygg. Ikke så tung heller. Trenger ikke base, men det er litt mer praktisk, men da blir prisen en del høyere.. Fin er den også!

Mange av våre venner anbefaler denne også, så valget var greit for oss.

Skrevet

Akkurat det med at izi sleep er tung hørte jeg også, og at maxi cosi var mye bedre sånn sett. Man må jo tenke litt på at man sikkert kommer til å bære litt rundt på bilstolen, så da er det en fordel at den er lett. Ellers kan man jo like gjerne kjøpe et sete som man ikke kan bære;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...