Gå til innhold

Knuse ting når man er sint

Anbefalte innlegg

Skrevet

Partneren min har en tendens til å knuse alt hun kommer over når hun blir sinna. Det er utrolig irriterende, og dyrt også i lengden. Men det hjelper jo ikke å si i fra. Da knuser hun bare mer. Flere som er sånn, eller har partnere som er sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knus mobilen hennes neste gang du er sint. Det får nok fornuften tilbake i den hysteriske nøtta hennes.

Skrevet

knuste en ølflaske i gulvet en gang.. hehe...og en mobil (egen)...

men ikke mer enn det!... kanskje ta det opp når hun IKKE er sint?

Skrevet

Charming. Ja, det er mange flere som er sånn. Og mange som har partnere som er sånn, skjønt de har en tendens til å havne på krisesentre etter hvert.

Skrevet

Jepp, jeg er sånn. Når en krangel blir dratt for langt og frustrasjonen blir for stor, gjerne i tillegg til pms. Vet ikke hva som skal til for din partner, men hun er nok ikke den eneste..

Skrevet

Krisesenter? Næh, noen steder blir dette sett på som pasjon..

Skrevet

Hmm... Er det sånn at knusere tenker over hva de griper tak i når de slenger ting i vegger og gulv? Eller slenger man tak i det som måtte befinne seg i nærheten, selv om det er gamle grandtante Elfridas sinnssykt verdifulle vase?

Skrevet

Javisst, og andre steder er det forløperen til familievold. Det varierer. Men du er sikkert søt når du er sint. =)

Skrevet

Jeg var slik når jeg var yngre, men enten så har jeg blitt mer tålmodig eller så krangler jeg mindre hehe, men nå holder det med å slenge igjen en dør eller lignede.

Skrevet

Joda, du har et poeng.

..og nei. Jeg er IKKE søt når jeg er sint. Da er jeg skummel. ;-)

Skrevet

Hehe, jeg knuste en vase i min ungdomstid. Tingen var bare at jeg var sinnsykt sint (på mamma tror jeg) men så ville jeg ikke ødelegge noe fint, så jeg så meg liksom rundt etter noe stygt. Men til jeg hadde funnet den stygge vasen da var jeg jo rolig igjen. Men bare sånn for å ilustrere poenget deiste jeg den like fult i veggen.

Skrevet

Tenker ikke i øyeblikket. Da ryker det som er nærmest.. Ikke tenker man på at man selv må rydde opp etter seg når ting har roet seg ned heller..

Det har nok noe med et uheldig kranglemønster å gjøre. Vi er begge steinbukker. Ingen bra kombinasjon... :-/

Skrevet

Nå slår jeg forøvrig en pute inn i veggen et par ganger når fustrasjonen bilr for stor. Jeg har brent meg på å slå knytteneven i veggen, så pute funker veldig bra.

Ellers rev jeg et laken i småbiter engang jeg var forbanna, det var sinnsykt digg.

Skrevet

Er gift med en Steinbukk. Er ikke dere Steinbukker ganske rolige da? :-) Men det skal sies at mannen min alltid sier at han har lyst til å knuse ting som ikke fungerer som de skal (les: som ikke fungerer fordi han ikke gidder å finne bruksanvisningen). Han har ennå til gode å gjøre det da.

Skrevet

-<<-

Ingen dame vil bli kalt søt når hun er sint. Flaks for deg at hun ikke er det nå. ;-)

Skrevet

Faren min var sånn. Og det var utrolig skremmende å være barn når sånt stod på. Og volden mot ting utartet seg til vold mot mennesker.

Det var IKKE irriterende, bare fælt. Og dyrt? Noen av de knuste tingene var uerstattelige.

INGENTING knuses her hos oss. Min datter skal aldri få oppleve noe sånt.

Skrevet

Det vet jeg vel, men mange er like fullt veldig søte når de er sinte, og det er så avgjort langt fornuftigere å påpeke dette overfor KaMa enn overfor mer fysisk tilgjengelige personasjer. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...