Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Er i uke 24,og føler meg veldig trøtt og slapp..vil helst bare sove og ikke gjøre noe som helst.. Er det andre som også føler det slik?
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Hei, jeg er også i uke 24 og er utrolig trøtt og tiltaksløs om dagen.......
3-prinser Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Er i uke 22, og har det på akkurat samme måte. Har ikke ork til noe som helst.
musemor... Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Ja her også, er også i uke 24, men det kan kanskje skyldes at jeg sliter med forstoppelse for dagen?! Mange artige ting som følger med å være gravid, gitt! :-)
Kamel*Jente150408*:) Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Om du er i uke 24 og veldig trøtt er det kanskje lurt å ta en blodprøve på jermangel? Jeg sliter litt med jernmangel selv i perioder, og da blir jeg ekstremt trøtt og fort utslitt. Det er jo lettere å få jermangel når man går gravid, så det skader ike sjekke:) Lykke til og håper du våkner til igjen snart:)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 jeg er også i uke 24, er kjempe trøtt og sliten. alle prøver er fine. men sliten og trøtt, men når jeg legger meg vil ikke kroppen sove da ligger jeg i en halvdøs ikke sover og ikke våken.
Mammaen til Turid Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 er ikke akkurat veldig trøtt, men blir fortere sliten.. en SKAL ta seg tid til en liten lur eller lignende på denne tida i svnagerskapet pga at kroppen blir fortere sliten og tåler mindre enn før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå