Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Min søster fødte en gutt for 3 dager siden og fødselen gikk som en drøm. Hadde nesten ingen smerter, fra riene begynet til han var ute tok det 5 timer... Revnet ikke noen verdens ting og alt bare bra.. Hun har også hatt den simpleste svangerskapet noen kan ønske!! Ingen kvalme, nesten ikke lagt på seg, ingen strekkmerker.. ingen plager!! Jobbet til og med fullt fram til permisjon..Mens jeg da.. Har hatt en del plager, og er lei allerede!! og får garantert en jævlig fødsel!! har aldri hatt noe flaks jeg... Burde jo være glad på hennes vegne, men søren å sjalu jeg er!! Og tror du ikke hun har verdens nydeligste gutt også... Er jeg fæl??
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Neida, du er ikke fæl, kun hormonell. Ting går seg til skal du se.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Hehe.. Takk.. ja, det er helt sikkert!!! Er masse hormoner her!!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Forhåpentligvis er du bare hormonell... Er jo flott at noen har fine svangerskap og smertefrie fødsler, men jeg skjønner at det føles litt "urettferdig". Men du har jo blitt tante da - til en nydelig liten gutt! Så gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Jo takk!! Han er virkelig helt skjønn Skulle bare ønske det var meg.. noen ganger føles verden litt urettferdig.. Men veit jo ikke hvordan min fødsel blir da.. får bare håpe!!
mamma til 2 små:=) Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Forstår deg men bare vent:=)...du kommer til å føle deg som verdens heldigste når du får din :=) Jeg hadde en helt jævlig fødsel og strekkmerkene mine helt groteske men følte meg verdens heldigste da jeg fikk jenta mi...Alt var verdt det!!! Men ja det er litt urettferdig at mange har det så mye verre enn andre!! Søsteren min som er bitteliten i forhold til meg fikk heller ikke et eneste strekkmerke+hun hadde en sånn liten fin mage mens jeg vagga som ei j....ku hehe
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Du kommer til å syns din egen baby er enda skjønnere, æresord! :-) Og ikke ta sorgene på forskudd, det kan hende du får en like lett fødsel som henne. Men "nesten ikke smerter" tror jeg ikke helt på, hehe. Det ER vondt å føde, men det er så innmari verdt det. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå