2.runner.up Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Det var dn beste opplevelse hittil! Var på asker og bærum. JM va veldig koselig og fortale masse underveis. Eg trodde jo d ble gutt og sa det. Så gikk det 10 min og så plutelig kom eg på å spørre om hu hadde sett kjønnet...jada sa hun...og om ikke vi hadde sett d allerede? nei, sa eg...og så sa hun at det blir jente og så fikk vi se.. ble drit glad! :-) Mn d va litt skummelt når sambo begynte å spørre om nakkefold osv. da ble d litt stille...og så sa hun at "nei, det er ikke noe som tyder på tykk nakkefold" og hjertet og nyrene va fine! og lille mor va helt i 100 ( drakk litt brus rett før, d anbefales!) vi fikk me oss 10 bilder hjem! litt fler enn normalt ja! mn hu va så fin! Nora skal hun hete :-) og termin ble skjøvet fra 4.juni til 6.juni! Nå føler eg virkelig mamma lykke, og den lille har fått en identitet!
Ann Cecilie Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Masse gratulere! Det er helt utrolig å se ungen sin for første gang.
2.runner.up Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 ja det er det! dette va faktisk andre gang. første gang va i uke 10! mn d va ikke d samme! hun hadde jo vokst enormt!! og nå vil jeg at juni skal komme!! er klar som ett egg jeg :-) hehe!
Catsa Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Jeg var også på UL på asker og bærum 3. januar. Utrolig morsomt så se :-) Alt var bra og vi venter også en jente. Fikk bare 4 bilder, vi, men fornøyd med det. Termin jeg hadde fra før var 30. mai og UL-termin ble satt til 1. juni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå