Gå til innhold

Det blir en gutt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er første gang jeg lager en post her, men nå tenkte jeg det var på tide. Jeg har opplevd noe helt utrolig i dag og når vil jeg bare skryte litt. Vi var på 3d ultralyd og vi fikk se babyen vår. Jeg har nå i 3 uker rett og slett ikke følt meg gravid ettersom kvalmen hadde gitt seg, så nå var det deilig med bevis.

Vi fikk se en nydelig gutt som lå og sprellet langt nedi mammas mage. Det var ubeskrivelig! Jeg vil anbefale 3d ultralyd på det varmeste, det er helt utrolig hva teknologien får til. Vi har kikket på film i hele dag og sett på gutten vår som lå å folmlet med hendene sine og bena inni der. Sjekk ut youtube eller noe og søk på 3d da får dere se eksempler på hvor detaljerikt det er. Det er helt vannvittig. Det først bilde av vår sønn var når han bare var 18 uker.

Hilsen veldig stolt mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med gutt i magen!

Og velkommen til å poste, bare å poste i vei :)

3 D UL var noe for seg selv ja, var på det for aller første gang selv i går, en fantastisk opplevelse.

Til tross for at jeg med tiden har hvert på hvertfall 20 UL tidligere.

Du har termin i juni du da?

Jeg har termin 2. og 11. juni, venter nr 5 og 4. gutten :o)

Skrevet

Ja 3d er greit! Spesielt men tekno mennene rundt meg. Pappaen og bestefar er begge data menn. hehe.

Sier man to datoer om man har fått 2? Jeg fikk en ny i dag, altså 12 juni. Har en fra før, den 9ende. hmm... litt usikker nå. men ungen kommer vel når den kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...