Gå til innhold

Hvilke vogner er lange nok til barn over 90 cm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Teutonia Mistral til gutten min på 1 år og 9 mnd. Når han ligger i den, særlig med Voksipose, har han hode trykket helt inn i kalesjestoffet bak. Må passe på så jeg ikke dunker ham i hodet med knærne når han går!

Nå har jeg tenkt til å kjøpe en annen vogn, men har fryktelig dårlig greie på vogner. Vet noen hvilke vogner som er lange nok til "store" barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en brio sportsvogn til gutten min. Han er 94 cm lang og bruker denne vognen som sovevogn, med stor gammeldags voksipose daglig.

Skrevet

Her har vi samme problemet som Polyxena, så jeg henger meg på denne tråden, men har noen tips ang trehjulinger?

Skrevet

OTH Urban Jungle vognen har lang sportsdel :) pjokken på over 90cm har god plass i den!

Skrevet

Jeg henger meg også på denne tråden

Hvor mye koster en OTH Urban?

Skrevet

Alt jeg kan bidra med, er å si at Basson sin sportsdel er altfor kort og har vært det lenge for oss.

Skrevet

TFK Joggster Twist er stor nok + litt til.

Skrevet

teutonia er fryktelig korte!

phil and teds er kjempelange, tror de har lengst rygg på markedet!

Skrevet

TFK joggster twist er mer enn stor nok:-)

Skrevet

5990 kr. Kjøpte min fra Nederland og fikk den rimeligere. Kjempevogn!

Skrevet

Jeg har Phil&Ted vogn, og den er innmari grei:o)

På barnas hus er den poå tilbud til 4000 nå, men jeg fant den på tilbud til3000 på en annen butikk. Koster vel 5000 til vanlig!

Dette er en tre-hjuling, og hele vogna er helt genial.. elsker den:o)

Veier bittelite, er så liten sammenslått at den får plass i en skiboks om du skulle trenge det og veldig god å kjøre:o) Kan også legges ned i full liggestilling:o)

Poden er ihvertfall 95cm lang,og har ihvertfall 10cm til før han når toppen av ryggen!

Skrevet

Bekrefter at i TFK sin vogn vil gutten din få god plass. :)

Skrevet

Emmaljunga scooter og simo sine triller skal være lang hvis du skal ha firhjuling.

Av trehjulinger henger jeg meg på de andre her og sier OTH urban jungle, tfk joggster twist eller Phil and teds.

Har selv hatt OTH og har nå Phil and teds (som søskenvogn, men bruker den mye til bare en i gangen også) og kan skryte MASSE av begge to.

Synes også TFK ser bra ut, liker godt at den har reg. fotbrett og håndbrems(noe de to andre mangler) og har prøvekjørt den og den var fantastisk god å trille,

Skrevet

Slenger meg på TFK Joggster Twist anbefalingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...