Gå til innhold

Flere som er kvalm og kaster opp enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå snart 32 uker på vei, og har vært kvalm og kastet opp siden uke 6. Kjenner at nå begynner det virkelig å tære på både kropp og sjel...

Fikk Afipran av legen, som jeg kunne bruke frem til 3 trimester, men det hadde liten og ingen effekt på meg. Hadde et lite opphold i kvalmen på ca 2-3 uker nå for noen uker siden, men siste uken har det tatt seg opp igjen, og jeg kaster masse opp. Blir jo så sliten av det. Blir helt utmattet av å være kvalm, og mister mye energi ved å kaste opp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg sliter også med kvalme og oppkast gjennom svangerskapene :(

Denne gangen har jeg fått øreakupunktur mot kvalmen og det har fungert ganske så bra :)

Skrevet

Huff, stakkars.. Kjenner meg igjen der.. Er nå i uke 34 og har kasta opp siden uke 7, så føler veldig med deg! Hadde jeg vært deg ville jeg tatt opp med jordmor eller legen din om hvordvidt du kanskje skulle bli lagt inn på sykehus en liten stund, bare så kroppen får hvilt seg og du får den næringa du trenger. Har hørt om mange som har blitt bedre etter ett kort sykehusopphold. Er jo greit å ikke være helt utslitt til den lille kommer, han/hun krever tross alt mye av mor og far!:)

Masse lykke til! Håper du blir bedre snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...