Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Hei hei, Jeg ble skikkelig dårlig igår kveld og fikk magesmerter og ble litt kvalm. Måtte på do og hadde skikkelig diaremage!! Har vært i helt fin form i dag. Kan det være et tegn på at det nærmer seg fødsel?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 har hatt løs avføring lenge jeg.. ikke skjedd noe her iallefall
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Ok. jeg får bare fortsette den evinnelige ventetiden da:) Er jo så spennende! Noen andre som har løs avføring og fremdeles venter eller evt har hatt det rett før tidligere fødsler?
mamma til 2 små:=) Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er også plaget med diare men jeg vet at det kan være et tegn...dem spørr alltid om det på føden
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Spennende!! Håper det er et tegn i mitt tilfelle da:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Ojoj - det hadde vært noe!! Håper det er et tegn, for jeg har vært frøken Løpe-på-do i dag....=)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 D gikk 1 dag her... Løs mage og plopp ut med baby..eller rettere sagt kuttet ut baby=P
Siivi Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 Eg har også hatt løs mage i heeele svangersk...så d har definitivt isje vært noen tegn på meg..heheh Men har hørt at d kan være et tegn for andre. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Tror det er ganske vanlig å ha løs mage på slutten av svangerskapet. Har hatt det i flere dager uten at noe mer har skjedd her,i hvert fall...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 hehe.. har hatt det i 3 uker nå ihvertfall jeg så tviler på det har noe å si gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå