Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Hei Noen som vet hvor man kan ta bilde til pass for min lille på snart 8 mnd? Ikke så lett å ta han med i en fotoboks og få han til å se i kamera osv Hva har dere andre gjort?
MathildeC Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Du kan ta det selv med digitalkamera, og ta det med til fotobutikk (eller sende over nett seff) saa faar du bildet ut som passbilde. Legg en bakgrunn som er helt hvit, f.eks et laken. Jeg maatte gjoere dette for jenta vaar var bare 1,5 mnd og fikk ikke til aa holde henne ordentlig etc i fotobutikken. Men denne losningen er ogsaa VELDIG mye billigere og egentlig mye lettere!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 tror jeg ville prøvd fotograf til en på 8mnd. Det er jo visse ting som kreves for et sånt bilde, blant annet skal de ikke smile eller ha munnen åpen. Fotografene har vel noen knep;) Jeg tok hos fotograf da min var 2,5mnd, han satt lent opp mot min mage, med et hvitt teppe mellom oss. Ellers er det en god ide og gjøre som sonia og sofie foreslår, ser bare for meg at med min på 8mnd hadde det vært vanskelig å holde i ro foran en sånn bakgrunn;)
Bimmer´n Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Jeg tok bilde selv og printet det ut i passbildeformat ved hjep av et proram (easyprint) som fulgte med canonkameraet mitt!!! Veldig bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå