mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 la merke til dette når vi hadde kveldsstellet ikveld, masse nupper på overarmene på baksiden. noen som vet hva dette kan være, komme fra?
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Allergi kan gi nupper på overarmene. Jeg får det selv av nøtter.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Vet ikke hva det er, men vil bare si at sønnen min på 2,5 år har også det på overarmene og noe på beina. Smører han med propolis krem fra aloe vera.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Min får slike nupper hvis jeg bruker ren ull mot huden hennes.. Så her bruker vi ull med bomull på innsiden.. Hun får det forøvrig kun på overkropp og armer.. På beina kan hun bruke ren ull..
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 eg smørte hun med body lotion vi bruker etter bading, natusan sin med aloe vera, får se om det er det samme imorgen, kanskje kjøpe en fetere krem...
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2008 første tanken min var ull bodyen hun gikk med idag, men er kun på armene, synes det var litt rart det, hvis det skulle være ullen, burde kanskje hatt det på magen og ryggen oxo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå