Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Mins jeg leste noe om det. Har en slik enn i stua vi den står på døgnet rundt nå.
mams-til-tre Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 De kan være farlige om de har fått en sprekk... Sjekk den ofte om det lekker olje av den. Gjør den det, så må den ikke brukes. Vi har hatt oljeovn lenge nå, og er godt fornøyd med den...
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 Oi bare sånn uten videre?? Den vi har er ganske ny. Trodde dem var sikkre jeg.
mamma >to gull Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Våre står og på døgnet rundt, sjekker de av og til under ovnen at det ikke er vått der. Det kan da umulig være såå farlig og lett å ta fyr som folk sier her siden de selges..
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2008 Oki,den vi hadde før lakk olje,men den er kastet og borte vekk. Denne ser jeg ikke noe på,så regner med den er bra. Men,er ikke så lett antennelig at jeg bør være engstlig når vi er vekk osv vel??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå