lenej :o) Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Hei! vet du hva?? eg har fått pakke idag!! :) å posen din er ferdi klipt opp, å klar til å syes no må bare vente en liten stund til mini har sovna ordentlig, før eg starte symaskin her... så skal den endelig bli ferdi!! :)
lenej :o) Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. januar 2008 tralalaaa... ferdi! snd deg en mail
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 ÅÅÅ! Ferdig alt! Så gøy!!! Skal sjekke mailen min nå!!!!
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Nå har jeg sett den! Den var kjempefin!!!! Du er så utrolig Flink! Tusen takk, og det var kjempelurt med 2 glidelåser! Nå skal voksien inn i et SKAP og bli der!!!!
lenej :o) Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 staaaakar voksien da.... vår måtte i vogn idag, 10 minus å mini sov i vogn idag.. vi har vært på shoppetur, så han har vært hos besteforeldrene idag. enklere å ta med vogna, enn senga da... hihi.. Så herlig du ble fornøyd da!!! syns sjøl den var skikkeli søt!! min kjære lo da han så den, sa den var knallfin, å sånn måtte eg lage om vi fikk jente en gang :) han er så skjønn da )
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Ikke synd i voksien, hehe! Her er det sjelden minus 10, kanskje en gang i skuddåret! Så kjekt at din kjære likte den, min mann syntes den var kjempefin! Har forresten sendt deg en mail:)
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Nå er jeg på vei i seng... Har sendt deg en mail. Send meg mail eller pm du, hvis ikke du ser dette innlegget før om en stund da kan jeg evt svare deg i mårra...
lenej :o) Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2008 er her, skal lese, 2 sek. ikke gå!
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Mayaya: Gå inn på siden til lenej og se på den fine posen hun har sydd til meg! Ligger under jenteposer og står goingen sin pose på den...
lenej :o) Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. januar 2008 sånn, no har eg svart deg.. huff, rota meg litt bort her no, i andre ting.. derfor eg ble litt borte..
mayaya Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 Den var superfin! Har ikke jeg sett den krona før? *hmm*
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 3. januar 2008 #14 Skrevet 3. januar 2008 Da er den betalt! Hehe! Gleder meg! Natta!
lenej :o) Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 3. januar 2008 åå.. nådde eg deg ikke? måtte springe et ærend så.. men da var den i boks! herlig! da skal eg ordne den klar til sending. glede emg sånn til du får den, den er så fiiiiin!!! :) mayaya, posen til silhah har sånne kroner på, og masse dukkeposer.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 3. januar 2008 #16 Skrevet 3. januar 2008 Hvor kan jeg se den? *nyskjerrig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå