Dollywood Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 spist en stor del av en nidar favoritt pose jeg hadde liggende, kjære meg, nå må det skjerpings til
Mikkemafian Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Det kommer en ny dag i morgen!! Selv er jeg godtefri på 3. dagen.. En kamp!! Har hatt 3 mnd sjokoladefråtsing, og er nok en smule sukkeravhengig igjen....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 vel, i forhold til målet ditt er du satt 1 dag tilbake.. det er ikke mye.. fortsett i morgen!! her er det 2 dag med godis-stopp.. det går fint så langt!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Ikke vær kjempestreng med deg selv, spesiellt ikke når du vet du er veldig følsom for den typen fristelser. Rasjoner inn noen biter sjokolade, 20 gram mørk sjokolade er godt for mye! Jo mørkere, jo sunnere!
ifie Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Jeg spiste en stripe med kokesjokolade i sta, jeg... Bortsett fra den har jeg greid dag to uten snop! Da jeg sleit som verst i går fikk jeg tips om kålrabi og gulrot. Kålrabien virka ganske godt, men kokesjokolade virker bedre Lykke til videre, folkens!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Bra det ikke bare er jeg som sliter. Har skapet fullt - fristelsen er stor. Men skal klare meg helt uten den dritten. Jeg er superavhengig av alt salt og søtt så kampen er hard.
FuriLaks Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Ahhh. Henger meg på denne sprekketråden altså. I morgen skal det ut å kjøpes krom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå