Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jobb, økonomi,utdanning,barn osv osv :-) Meg: 190283 Mannen min: 080873 Gjerne mange svar :-)
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Jeg føler dere er klar for barn, har begynt å tenke på det. (hvis dere ikke har gjort det en stund allerede.) Jeg føler du ennå er under utvikling av deg selv, jeg får deg ikke frem helt tydelig. Jeg får en litt forsikthets følelse. Kanskje du studerer noe, da vil jeg tippe førskolelærer. Eller noe lignende. Eller så tror jeg du vil ha godt av å studere noe. Jobb tror jeg du vil få. Ikke ha problem med. Du føler du har mange gode egenskaper. Barn ser jeg ihvertfall for meg to stk. Gi gjerne tilbakemelding. Og husk at du tar dine egne valg.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 2008 tror jeg blir et fint år, mulig om du ønsker det at du blir gravid dette året, og at du også føder senere i år.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Eg skal begynne å studere snart.Markedsføring. Eg har to unger :-)
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Jeg fikk følelsen ihvertfall to barn, men da har du jo de allerede :-) Hvis du ønsker det så tror jeg du kan få flere. Jeg tror studiene blir bra for deg. Tok feil med førskolelærer, men siden du har barn, så er du i kontakt med barn. Lykke til.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Tusen takk for det! Eg vil ha fleire unger, helst 2 til. Men, mannen min vil berre ha 1 til, så blir nok 1 til med tid og stunder. Håper studiane går bra. Både gruer og gleder meg til å sette igang.
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 Lykke til med studier. Jeg har god følelse for studiene dine. Barn tror jeg det blir flere av. Når jeg så på deg første gangen, så virket det som flere enn to barn var litt lengre inn i fremtiden, og derfor ikke så lett å se. Jeg fikk følelsen av at hvis dere ønsket det, så skulle det være mulighet for det. Men jeg vet ikke om du har tenkt at studiene skal komme først, og vente litt med nr.3 Du bestemmer selv, hva som passer best for deg.
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 Har i utgangspunktet tenkt å vente litt med nr 3, men ser det litt an etterkvert.
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Har i utgangspunktet tenkt å vente litt med nr 3, men ser det litt an etterkvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå