Gå til innhold

Lege eller ikke lege

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på snart 11 mnd har hatt diare siden søndag. Alt fra 3 -8 bleier på en dag.

De siste 2 dagene har han kastet opp også.

3 ganger igår, men bare en idag.

Idag har han bæsja mindre så det kan jo se ut som om det går veien.

Men vi kom hjem fra Gran Canari igår så det må jo være noe han har fått i seg der og ikke vanlig omngangssyke, Han har gått ned litt i vekt og er litt sutrete innimellom.Kan virke som om han har litt mageknip noen ganger.....

Jeg har lyst å ta han til legen imorgen i og med han har hatt diare i flere dager og fordi vi har vært i utlandet.............. Syns dere det er hysterisk ??? Han holder jo på en del mat og drikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,det er IKKE hysterisk.Reis til legen og fortell akkurat hvordan det er.Be gjerne om at de tar noen blodprøver også ,viss det kan hjelpe fpr å evt finne bakterier ( er ikke lege,så vet liksom ikke helt hva de gjør).Da føler du deg ivertfall tryggere og har fått en leges vurdering.

Skrevet

tror jeg hadde venta litt jeg.. virker jo som han er bedre..

skal jo ikke så mye til før sånne småttiser reagerer på ting i sydligere strøk tror jeg... trenger ikke være noe alvorlig.

Skrevet

Jeg hadde tatt han med til legen. Jeg og snuppa vår fikk salmonella når vi var i Bulgaria i fjor. Og det var oppkast og diare. Kun diare på henne. Hun ble bedre så vi drøyet det med å gå til legen, men så ble det værre ijen og det viste seg at hun hadde fått salmonella hun også. Så jeg ville gått bare for å være på den sikre siden.

Skrevet

Hadde liksom bestemt meg for ikke å gå til legen, men så spydde han i kveld og da ble jeg usikker.

Etter det så drakk en full flaske melk da som ikke kom opp og det er jo bra..........

Får bare se det ann imorgen da : )

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...