Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt det tidligere, men jeg har tenkt litt igjennom det og det er jo alltid ting man kan forbedre.

Mine nyttårsforsetter:

Kutte ned på sukker, salt og dette transfettet som er så i vinden om dagen!!

Vi drikker mye saft hjemme og vi spiser potetgull og godteri hele uka :-(

Jeg er ikke overvektig, men jeg er ca. 4 kg over min trivselsvekt. Jeg har høyt blodtrykk og plaget av migrene. Et bedre kosthold kan jo bare forbedre ting.

Nå sliter jeg med sukkerabsinenser!! Men jeg rørte hverken søtt eller potetgull i går og heller ikke hittil i dag, så dette skal jeg klare!

Treningsopplegget mitt har jeg startet med igjen nå etter nedtrapping og pause i desember.

Mål: Gå ned 4 kg innen sommeren

Drømmen er jo å bli gravid til sommeren og jeg vil være i tipp topp form når jeg blir gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink du!

Jeg har spist godteri, kake og drukket brus og spist potetgull i går og i dag.. hehe... venter på den nye hjemmesiden til mitt treningssenter, de lovet at den skulle oppdateres i går, men det er enda ikke gjort... så inntil da.. haha... dessuten er det bedre å spise kaken som står i kjøleskapet enn å måtte kaste den :)

Mitt forsett er å ikke mase så mye om baby, skal prøve å klare meg så lenge som mulig. Ellers er mitt nyttårsforsett å besøke min familie (andre kanten av landet) så ofte som jeg kan. Har bestilt 3 turer hjem allerede (to alene, en der jeg tar med sambo).

Etter at reisene var bestilt, har jeg funnet ut at jeg enten må bli gravid nå i januar eller februar. Det må da et mirakel til, haha!

Ellers kan jeg bare vente til mai :)

Min trivselsvekt passerte jeg da jeg begynte på folkehøyskole, da var jeg 55 kilo, og nå er jeg over 10 kg fra den, haha!

Skal seriøst begynne å trene. Ikke det at jeg er så tykk, men føler meg uvel i mine large - klær.

Noen dager er jeg veldig avslappet til det å ikke skulle få barn nå, alt vil jo bli forandret, og jeg vet ikke om jeg er klar enda, hjelp! Tiden renner fra meg! Hehe

Føler meg faktisk langt fra klar. Kanskje jeg skal bestille noen bøker om svangerkap og slikt og lese meg opp litt? Det er et forsett jeg fant på nå...

Må også bli mer sosial, det har jeg tid til i vårsemesteret, var tøft i høst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...