Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Fått opp sykkelen nå, sykla 4 km, og jeg er KAKE!!!!! Verker i kropp og hodet jo.. nei, kaste seg opp igjen! SKAL ha 1 mil om dagen, i første omgang!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 He-he..... Skal du ned i vekt? Høres ut som om du har litt panikk:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 panikk, det er fornavnet! Med en puls på 135, hadde de fleste fått panikk! hehe Skal ned i vekt ja!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Stå på, jente! Du kommer til å kjenne forskjell allerede etter noen dager, og det blir HÆRLIG!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Jeg måtte gi meg etter 2 km til.. knakk nesten sammen her Har ikke gjort noe som kommer i nærheten av fysisk aktivitet siden jeg var i jobb i MAI! Japp, dette er veien til et nytt og bedre liv!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 slapp av nå da, ikke ta helt av første dagen...også orker du ikke mer..begynn litt sakte isteden..
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 ja, var det jeg skjønte jeg og.. så ble med 6 km i idag hehe. Men har vært ute og trimma meg og bikkja, jogga, og tatt litt ymse øvelser her hjemme og da Støl i rumpen jah
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 jøss, du har jo vært superflink jo. er det bryllupet som spøker i bakhodet eller?!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 6 km første dagen er knallbra! Da får deilig *ahem* gangsperr imorgen, og så kan du stabbe rundt med god samvittighet. Pass deg for trapper, det svir noke jækli etter mye sykling. ;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Hehe... har ikke planlagt noe brylupp enda, men har sagt jeg må vente til jeg er slank og lekker, og fått nye pupper, så kanskje
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Japp, i know! Og jeg skal i møte med advokaten i morra, som tilfeldigvis holder til opp en laaaaaaaaaang trapp... Og vi har trapp her hjemme. Tamtetam
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 hehe.. men du har jo fått ring på fingeren..kan ikke gå rundt å være evighetsforlovet.. stup i det nå, og sett en dato. da blir det enda mer press. hehehe.
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 Da tror jeg gubben flytter ut før han har tenkt tanken ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå