Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Heia...må bare skrive litt... Fødte en flott gutt 6 desember og hadde en tøff, lang og hard fødsel med 6 stk, innkl sjefsoverlege tilstede,,, Så jeg trodde jeg hadde litt smerte terskel...men gud å ynkelig og pysete jeg følte meg istad, har gått siden mandag med så sinnsyke smerter der nede, og klarer så å si ikke å tisse så vondt gjør det, i dag holdt jeg igjen flere ganger...turte ikke ringe legen min men tok sjansen å ringe barsel på ullevål...og fikk komme med en gang.. jeg gråt konstant så vondt var det, og det var et himla leven når jordmor skulle titte, måtte fram med bedøvelsesgele og å tisse var igjen et helvette.. så skulle en lege se på meg for jeg hadde så høy feber, og jeg skrek så jævlig at jeg må ha skremt hele ullevål følte meg skikkelig liten, MEN, jeg kom meg gjennom det, fikk en fantastisk lege.. Så er jeg hjemme da og har sitti i det berømte grønnsåpevannet og så måtte jeg jo tisse, hjelp...la meg ned på senga og smurte på med bedøvelsesgele, men lå bare å gruet meg til å tisse, bare å se doskålen fikk det nesten til å vrene seg, men yippi...jeg klarte etter mye styr å få tisset litt og har nå karret meg på sofaen og ser på min nydelige sønn som sover og prøver å ikke tenke på at jeg sikkert må på do snart igjen... Uff..ble litt mye det her men var godt å få ut litt...
Tussa og Sofie Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Uff, stakkars deg, det hørtes jo helt grusomt ut! Håper det blir bedre snart da, begynner jo å bli en stund siden fødselen din, så litt kjipt å ha så vondt så lenge. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Hei, ja det verste er at jeg har vært smertefri etter fødsel helt til dette kom nå på mandag... Håper selv at det gir seg veldig snart....
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 'Dette hørtes skikkelig au ut ja, håper du får det mye bedre snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå