~sjiraff~ Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Sorry *BimBamBom* men kom på en historie fra ungdomsskolen da jeg leste tråden din... Husker vi hadde den såkalte prevansjonsopplæringen i 8. klasse. Da vi kom til minipiller, rakk en av skolens ikke fullt så skarpe (men herregud sååååå kjekke.. hehe) gutt opp hånda og spør i fullt alvor: "Hvor lenge skal den sitte inne da?" Hele klassen brøt sammen i latter stakkar... Men han hadde virkelig ikke peiling.. hehe )
Mamma til verdens beste barn Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Det dummeste må være "vil du bli millionær" Vel duuuuuuh, selvfølgelig liksom....
☆Anonymia☆ Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 hehee.... vi stod å venta på bussen som skulle komme klokka 12.. men hun var usikker på om den gikk fem over 12 eller 12... hun spurte: når går 12 bussen ?? alle brøt ut i latter og dette får hun høre enda.. hvem er hun lurer dere ? jo det er meg det....*kremt*
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 svigerfar lurte på om prinsen min skulle ga bursdag den dagen han ble født, eller om han måtte vente 3 mnd. til termindagen:D har flere morsomme fra han, men husker ikke for øyeblikket
selfangerkjerringa Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Kanskje ikke direkte dumt, men ganske morsomt... hadde en anonym spørreundersøkelse i klassen som utgangspunkt for diskusjon rundt temaet sex, samliv, prevensjon osv. Noen av spørsmålene var rene kunnskapsspørsmål, til bruk for læreren for sjekke hvor mye vi kunne av fakta. Vi gikk gjennom alle spmålene og kom til hva den seksuelle lavalderen var. Læreren kommenterte at alle bortsett fra EN person hadde svart riktig: 16. Da kommer det forbauset fra klassens rolige og stille jente (som uka før hadde stått fram som personlig kristen): "jamen... er den ikke 15 da?" hvorpå klassens kjekkas kom med dette spmålet: "høhø, hvem er det som har lurt deg nå da?"... Jenta ble knallrød ups!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 *kine* spurte det samme på buss stasjonen når jeg var lita:) men den bussen skulle være på mitt stoppe sted kl. 12:D
☆Anonymia☆ Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 haha =) ja jeg fikk jo ikke forklart meg engang,mente jo om den gikk 12 eller fem over 12.. haha..=)
WP-TLogPeanut Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Hehe...det tror jeg ikke jeg skriver her
3b@rnsmor-30* Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 ei venninde av lillesøstra mi hadde en gang på reise lurt på noe om vekta på kofferten, som de veier på flyplassen. hun var redd for overvekt... så hun lurte på om det var vekta på innholdet uten kofferten som gjalt.... lett å veie på flyplassen liksom.. hehe..
Hibbel Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Hehehe- en kompis kræsja bilen i ett post stativ.... En som hørte på kom med spørsmaålet: Hvem var det sin skyld da? - Poststativet selfølgelig- det måtte bla opp å betale for hele greia!?
Luans mamma Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Det må være da vi hadde kjørt utfor veien med bilen for mange år siden. Bilen stod helt på siden nede i en grøft. Mannen min og jeg stod ved veien og ventet på Falken. Så kommer det en bil, bremser ned, ruller ned vinduet og sier: "Har dere kjørt utfor????!!!???" Og de var ikke de eneste. Til slutt ble jeg så lei av å stå der og vente på Falken og høre på dette utrolig dumme spørtsmålet fra alle som kjørte forbi, så til slutt svarte jeg: "Nei, vi har bare parkert...." Da ble de ganske spake. Hehe.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 Litt utenom kanskje, men må bare fortelle denne: Må vel være en historie mamma fortalte. Mamma jobba sammen med en, som kom med et mindre smart spørsmål. De hadde en annen kollega som var gravid, og hun mindre smarte kunne ikke forstå at fosteret kunne klare seg. "Hvordan skal det gå, når ikke dama (hun gravide) har noen mann?" "Jo, hvorfor skulle ikke det gå bra?" svarte mamma. "jammen, stakkars ungen får jo ikke næring" mente kollegaen. "Mannen min har fortalt meg at man må ha sex hver dag for at barnet skal få den næringen den trenger under svangerskapet!" presterte kollegaen å si!! hehehehe :-D
MaaneMannen Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 Det dummeste spørsmålet som noensinne er blitt stilt, var denne blonde og mindre begavede dama som vant tur til syden i Reisesjekken for mange år siden og utbrøt: Er Syden Oppe På Vinteren, Da? Jeg trodde barten på Halvard Flatland skulle ramle av....
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 3. januar 2008 #14 Skrevet 3. januar 2008 hahahaha!!! er det mulig!! ler så jeg griner:D
Groosalugg Skrevet 3. januar 2008 #15 Skrevet 3. januar 2008 Det dummeste spørsmålet jeg kan komme på ble stilt i norsk ukeblad på de der spør Bjørg- sidene, eller hva det nå heter. "Jeg og min mann har lenge ønsket oss barn og nå har jeg endelig blitt gravid! Må vi bruke kondom gjennom hele svangerskapet for at det ikke skal bli tvillinger?" HAHAHAHAHAHAHAHA!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #17 Skrevet 3. januar 2008 Denne tråden var genial! Det begynte som litt fnising, men etterhvert lå jeg halvveis på armen min og lo!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 3. januar 2008 #18 Skrevet 3. januar 2008 en jeg kjenner hadde vært på fødselskurs med dama si..... der vart det snakk om at en gjerne ble så sliten at en kunne sovne mellom riene... da var det ei som hadde lurt på om jordmødrene kom til å vekke ho når babyen kom ut, du skjønner ho sover så hardt, og ville gjerne ha med seg det øyeblikket...... tror jeg hadde knekt sammen i latter skulle jeg svare på det... hehe
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #19 Skrevet 3. januar 2008 Da jeg gikk med mini var jeg til jordmor en gang og telefonen ringte mens jeg var der inne så jordmor måtte ta den. Siden jeg satt i rommet var det umulig å unngå å høre det jordmor svarte og hun oppsummerte etterhvert så jeg fikk med meg alt og jeg tror det må være et av de dummeste spørsmålene jeg har hørt tatt i betraktning av at det viste seg å komme fra en dame som alt hadde et barn... Spørsmålet var omtrent slik og jeg har sjeldent sett en jordmor så sjokkert før, så hun slet med å holde stemmen profesjonell: "Jeg hadde ubeskyttet sex for 3 dager siden og tror jeg er blitt gravid, men testen viser negativt både i går og da, kan jeg komme inn til deg slik at du kan se om du ser noe?" Jordmor spurte flere ganger om hun virkelig mente 3 dager og ikke 3 uker, men joda, det var 3 dager. Går det an å vite så lite om sin egen kropp tenkte jeg da...
Hibbel Skrevet 3. januar 2008 #20 Skrevet 3. januar 2008 hihihi- ja- hun må være gift med en kåtpeis ja... heheh
Groosalugg Skrevet 3. januar 2008 #21 Skrevet 3. januar 2008 Hahaha! Her har vi en oppfinnsom mann ja..Tihi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå