Gå til innhold

Porsgrunn/ Skien?

♡Minimus nr2♡ høygravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen herfra? Skal kanskje flytte dit. hvor er bra å bo? aktiviteter for barn mellom 0-3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, bor i Porsgrunn. Oi, hvor det er bra å bo...? Det er sikkert flere bra steder. Det kommer jo litt an på hva du er ute etter....og hva slags aktiviteter du tenker på for barn mellom 0-3 år...?

Skrevet

barnevennlig og gjerne i nærheten av sentrum. aktiviteter tenker jeg på babysvømming, kor og turn gruppe for barn mellom 2-3

Skrevet

Babysvømming

Gyldig til 04/03/2008

Beskrivelse:

Det er ingen organisert babysvømming i Skien kommune. Skien Svømmeklubb holder kurs på våren og to kurs på høsten.

Vilkår:

Kursene blir vanligvis ikke avertert grunnet stor pågang og ventelister. Påmelding til Beate Gonsholt

tlf. 35 52 63 55. Svømmeklubben Poseidon har også babysvømming kontakt: Mona Vinja Olsen tlf. 901 27 267 etter kl 17.00

KOR

1. Skauen Barnekor

v/Hege Løvland

2. Skotfoss Menighets Barnekor

v/Øystein Lunden

3. Porsgrunn Misjonsmenighet - Popcorn barnekor*

v/Jan Erik Skyer Telefon: 35556359 Mobil: 96237510

4. Solum Kirkes barnekor

v/Kristin B Kinserdal Telefon: 35599656

5. Eidanger menighetsråd - Langangen barnekor

v/June Andersen Mobil: 35568126

6. Misjonskirken Moflatas Barnekor

v/Inger Kolsrud Telefon: 35530280

TURN

2. Skotfoss Turn og Idrettsforening*

Mobil: 93026537

3. Herøya IF turngruppa*

v/Marian S. Aasland Telefon: 35515413 Mobil: 97780602

4. Herkules Turn

v/Torill Kristoffersen Telefon: 35530744

5. Eidanger IL Turn*

v/Linda Strand Mobil: 95748624

fant dette på nettsidene til skien og porsgrunn kommune.

du kan jo stikke innom og sjekke litt selv om du vil;)

Skrevet

det er forresten mange barnevennlige områder rundt sentrum av begge byene å bo i;)

i porsgrunn: hovenga, bjørntvedt m.m

i skien: venstøp, kjørbekk, gjerpensområdene, gulset, klyve(har dårlig rykte i likhet med gulset men det blir bedre og bedre. nedre klyve/kongerød er fine plasser)

fine og gode barnehager- gode skoler

dårlig med lekeplasser men her kan barnehagene fint brukes av andre etter stengetid. skolene også.

Skrevet

Tusen takk jenter. Supert!! Blir spennende å se om vi flytter. håper på å få en avklaring i løpet av de nærmeste dagene.

Har sett et hus på NENSET i SKIEN. er dette et fint området ??

Skrevet

Hei, mine foreldre bor på Nenset og jeg har bodd der noen år selv, da hjemme hos dem før jeg flyttet ut. Det er kanskje ikke så mye som skjer på nenset, men det ligger jo greit til midt imellom Porsgrunn og Skien egentlig, like langt til begge byer ca.

Har greie bussforbindelser, men et stykke til skole. De som bor på Nenset må nok på Klyve skole og det er et lite stykke.

Skrevet

Jeg vokste opp på Åfoss, der er det barnevennlig og fint. Barneskole, bhg, butikk og rundt 10 km inn til byen, går busser sånn innimellom.

Vi hadde iallefall turngruppe, vet ikke om det er nå. (www.åfoss.no)

Åfoss er nok stedet vi flytter til, om jeg klarer å få med meg bergenseren min østover ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...