lottaa Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 kanskje ikke temaet her inne, men lurer på om noen har opplevd det samme, og noen har noen synspukter. har hatt fast kjæreste i to år, for ca 1 mnd siden fikk han påvist klamydia i en urinprøve.. jeg sjekket meg også og jeg hadde det ikke.. han gjorde det slutt på nyttårsaften, ikke pga prøvene for da viste han ikke svaret mitt.. er det mulighet at han ikke har vært utro eller er det bombesikkert at han har vært det nå i det siste? for har hørt at det er ekstremt smittsomt liksom, så rart jeg ikke har fått det i løpet av to år..
Libido- Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 du hadde garantert fått det i løpet av to år.
Groosalugg Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Han har nok vært ute å vifta med snoppen et annet sted ja, i løpet av to år hadde du blitt smittet.
♥2 små gull♥ Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Jeg søker og søker for å prøve å finne et positivt svar til deg, men det fant jeg dessverre ikke. Da får jeg bare skrive det jeg selv mener å ha hørt, men det er jo ingen fasit, jeg er ikke lege. Men mener å alltid ha hørt at klamydia ikke kan ligge i "dvale". Leste på en av sidene jeg fant at man får symptomer i løpet av 1-2 uker. Så desverre tror jeg nok han har blitt smittet nylig, av noen andre enn deg. Klem...
Polyxena Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Jenter kan gå med klamydia i årevis uten å få symptomer. Det er det som gjør det så forferdelig skummelt, man kan bli steril uten å ane at man er smittet. Gutter får mye tydeligere symptomer. Da mannen min og jeg ble sammen, tvang jeg ham til legen for å teste seg før vi droppet kondomen, selv om han ikke hadde hatt sex med noen andre på halvannet år. Legen mente at det var helt usannsynlig at han kunne ha gått med noen slags smitte så lenge, men testet ham likevel. Han hadde ingen ting. Det høres dessverre ut som om eksen din har vært utro. Skjønner godt at du gjerne vil vite det! Men heldigvis fortalte han deg det. Det hadde jo vært forferdelig dersom du hadde blitt gående med det.
lottaa Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2008 tusen takk for alle svar... er i en sørgperiode nå pga han gjorde det slutt uten noen grunn.. men nå vet jeg jo grunnen, ikke at det gjorde det bedre men da har jeg iallfall en grunn.
♥2 små gull♥ Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Fant denne... http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=327452
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå