Gjest Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Kåssen kan jeg merke at jeg har vann i kroppen??? Føler benene mine er opphovnet av og til og får skikkelig merker etter sokkekanten... hhmm.... Lårene mine har også blir ganske store på kort tid..... Spiser ikke så mye for tiden og gå mye i løpet av dagen... Skal til jordmor neste torsdag, skal høre med henne da... Men greit å vite litt... Er 29+3
Lille`mor & lillebøll Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Høres ut som du har vann i kropen ja....
NormaJean Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 ta med urin prøve så du får testet om du har protein i urinen og sørg for at du får sjekket blodtrykket ditt...... (for å utelukke pre-eklampsi)
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Normalt å få litt vann i beina innimellom, alt ettersom om du har gått mye i løpet av dagen o.l. Men får du mye vann i kroppen, så vil du ikke være i tvil. For det første går du mye opp i vekt, får meget hovne fingre, ansiktet blir rundere osv. Jeg fikk plutselig myyyye vann i kroppen sist svangerskap, så de trodde jeg hadde svangerskapsforgiftning, men det var det ikke alikevel. Da gikk jeg opp 10 kg "over natten". Fikk ikke på meg sko i det hele tatt... Litt vann er helt normalt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå