Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Burde jeg ha dårlig samvittighet ovenfor jobben dersom jeg er sykemeldt, men samtidig tar kjøretimer for å få ta sertifikatet??? Bare lurer... er så innmaaaaari slitn for tiden.. alt er et ork.... Å hodepine... +++...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Jeg vil rope NEI!!! Men samtidig skjønner jeg hvordan du følerdet... skal spørre om delvis sykmeld selv v neste kontroll og har alllerede begynt å få dårl samv overfor joben. Samtidig vet jeg jo at det bare er vi som vet hvordan vi kjenner det og hva vi kan orke.. Regner med du vil ha lappen til du får barn?? Det er jo også en viktig ting, jobben klarer seg nok uten deg.. Lykke til
HelenFlores Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Nei, det synes ikke jeg du burde ha. De har jo ingenting med hva du bruker tiden din til når du er sykemeldt. Så lenge du ikke bruker den til å jobbe for andre;) Ett par kjøretimer i uken er jo langt i fra like slitsomt som å gå i full jobb.. Lykke til med kjøringen:)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Nei.. er jo akkurat det jeg også tenker.. og det som er saken er jo at når jeg først har en kjøretime så er jeg rimelig trett å sliten å føler ikke at jeg egentli er i stand til å kjøre så vurderer sterkt å be legen om sykemelding.. Er vel ikke sånn ting skal være.. huff huff.. liker dårlig å be om sånne ting så kommer vell till å presse meg gjennom dette.. får no se etter neste uke.. har jo hatt lang tid med fri så nå har jeg jo mer energi enn før jul.. da var det verst....så vidt jeg kom meg opp om dagene... har kun hatt 2 arbeidsdager etter juleferien... Huff.. alltid vært så pliktoppfyllende.. ikke noe gøy dette nei.... Kanskje jeg skal ringe legen neste uke å høre hva han tenker om saken........
murmel1 Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Hvis du er så sliten at du ikke klarer å jobbe så er du vel ikke i stand til å sette deg bak rattet heller? Bare min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå