mammamor82 Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er 30 uker nå og var hos jordmor 17. des. Da lå den lille med hodet nedover. Nå er hun svært aktiv og jeg er temlig sikker på at hun ikke ligger med hodet ned lenger! Har ikke lyst på setefødsel!!!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Hodet var nesten helt festet i uke 35 her...i uke 37 var det helt festet..var visst vanlig blant 1gangs, og hadde ikke noe å si i forhold til om man føder før/etter termin....det var det min jordmor sa ihvertfall:)
mammamor82 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2008 jeg er 2. gangs fødende, er det forskjell på det?? Bør jeg være bekymret for setefødsel!!???
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg forstod det sånn at 2gangs ofte opplever at hodet fester seg senere...men det er jeg ikke sikker på....Tror babyen din har god tid til å snu seg opptil flere ganger til:)og jeg mener at du ikke skal bekymre deg for dette enda!! Jordmor sjekker jo leie når du kommer nærmere termin:)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Det er ganske vanlig at hodet ikke fester deg når man er fleregangsfødende.
2 tette - med flette Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 ja det er som regel sånn at det bare er første barnet som fester seg.. tror ikke du skal være redd for at det blir sete fødsel enda.. det er nok med tid å snu seg på igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå