Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg vil ikke avvenne babyen vår helt, men han kan ligge flere timer inntil puppen uten å ville slippe. Jeg blir brukt som smokk og en vanlig smokk vil han ikke ta. Dersom jeg tar han av brystet begynner han å gråte og det blir dermed lite søvn på oss på natta. Angrer nå fryktelig på at jeg ikke la han i egen seng fra begynnelsen av. Noen som har opplevd det samme? Han er ikke sulte altså, vil bare ha kosen. Noen som kan komme med råd? En veldig trøtt mamma.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 I går kveld prøvde jeg å legge han rundt kl.21 og da sovnet han først klokken 22.45. Da hadde jeg gitt han mat først og lagt han i vogga si mens jeg rugget på den og sang. Det ble myyye synging for å si det sånn. Han våknet etter en halv time og da var det umulig å få han til å sove. Prøvde å gi han mat, men han bare hylte når jeg la han i vogga igjen. Han sovnet til slutt rundt 05.30, så vi var ganske trøtte da vi måtte opp kl 11.30. Har prøvd å holde han ganske mye våken på dagen i dag for å se om det hjelper, men han sover stort sett bare en 3 timers lur på dagen, ellers bare smådupper han. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Håper noen kan hjelpe meg. HI
Moi 32 Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Du må bare fortsette å vugge vogga, gi han smokk, og mat sånn med ett par timers mellomrom. Hold ut! Det går fortere over enn man tror bare man ikke gir etter!! Gir du etter kan du få et SKIKKELIG problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå