Gå til innhold

bleia på vranga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde ikke at det var mulig. Jeg var på dåpssamtale med mitt fadderbarn i dag. Var i kirken. Hadde med meg gutten min som er 2,5 år, da vi kom rett fra bhg hadde jeg ikke skifte med til ham. Etter en liten stund sa han, "tisse våte eg" og jeg så at han var kliss våt på buksa. Da jeg sjekka hadde de klart å ta bleia på ham på vranga. Jeg trodde ikke at det var mulig. Blei utrolig sint, men hva hjelper vel det når jeg ikke har skifte tøy med, og må gå ute i 0 grader med en gutt som er tissevåt:(

Dette skal opp til styrer i morgen. Det går ikke ann å ta bleia på vrangen, det skal ikke være mulig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt ja, men det var nok et uhell, ingen er perfekte..!

Skrevet

Enig med hun over. Kjedelig, og det burde ikke skje, men alle kan gjøre feil.

Men jeg skjønner ikke helt at du ikke hadde med deg ekstra bleier???? Jeg har absolutt alltid med meg et par bleier når jeg er ute og farter med jenta mi, uavhengig av lengde på turen. Som regel får jeg ikke bruk for dem, men man vet jo aldri.

Skrevet

Vil bare legge til at jeg som regel har skiftetøy med også. Er det rett etter bgh, er det jo bare å ta med hjemmefra om morgenen, evt fra bgh.

Anonym over.

Skrevet

Syns kanskje det er litt drøyt å ta det helt til styreren, ville kanskje forhørt med med ped.leder eller de andre som jobbe på avd om hva som kan ha skjedd. Alle kan gjøre feil og være stresset... Og hvis det er en engang foretreelse så er det kanskje litt drøyt å ta det opp med styrer.. Skjer det hver dag er det noe annet.. Men som hu over meg, jeg ha og alltid med tørt skift uansett hva vi skal på. Sjelden brukt for det, men du kan banne på at den dagen jeg ikke har med - ja da trenge jeg det..:o)

Skrevet

Jeg greide å ta bleia på vranga på min datter her om dagen, aner ikke hvordan det skjedde. Ser på meg selv som rimelig oppegående, og har jo skiftet noen bleier på disse årene, men måtte bare le av meg selv. Er jo enig at det er litt sløvt, men sånt skjer. Pleier aldri å surre noe særlig, men har også satt smøret i et glassksp en gang... Alle har vi øyeblikk der vi er litt i drømmeland...

Synes det er drøyt å ta det opp med styrer. Det mest irriterende var vel kanskje at du var et sted uten ny bleie og skift?

Skrevet

Hadde blitt temmelig forbanna selv. Det går jo ikke ann å gjøre dette feil da. Bleia er for det første hvit på innsida og had bilder på utsida, og tapen, el borrelåsen på bleia da, kan jo bare festes en vei, så det går jo bare ikke ann å gjøre det feil. Da er man temmelig stressa, kanskje moden for litt ferie???? Men nå har det jo vært ferie og?!!!

Skrevet

Hallo... det var jo bare en liten feil da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...