Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Vet ikke helt hvordan jeg skal takle denne sjalusien min lengre. Jeg er i utgangspunktet bare litt sjalu (når jeg ikke er gravid), men nå er jeg helt på tuppa. Jeg blir sjalu bare sambo ser litt for mye på en annen jente, jeg blir sjalu bare ved tanken på at han kanskje ser på nakne damer på tv/ nett. Blir kokko i hodet snart. Noen som har noen råd for hvordan man kan bli kvitt denne (gravid) sjalusien? Jeg har en fantastisk snill og god mann, men vi har begge en fortid der vi har vært utro med tidligere kjærester. Kanskje det er derfor jeg er så sjalu nå som jeg er gravid, jeg er redd for at han skal være utro mot meg også. Vi har vært sammen i 5 år og har 1 barn fra før. Såvidt jeg vet har det ikke vært noe utroskap sålangt i dette forholdet. Velger å være anonym da mange vet hvem jeg er her inne.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Ovenfor hva jeg føler selv i denne graviditeten så blir jeg usikker på meg selv og livredd for at forloveden min skal se på og flørte med andre jenter. Jeg har dårlig humør., og blir bare tjukkere og tjukkere (det er jo normalt i et svangerskap) og får strekkmerker både her og der. Så det å miste kontroll over meg selv og min kropp ovenfor hvordan den forandrer seg, og prøve å forholde meg til det og til selvfølelsen min og usikkerheten - er det verste. Til tross for at du har en fantastisk snill og god mann (det samme har jeg) så ligger fortsatt den usikkerheten der. "Tenk om jeg ikke er bra nok og om noen andre frister mer?" Vi begge får håpe at hormonene våre gir seg litt, og at vi kan lære å elske våre gravide kropper og humør. Kanskje det er først da man slutter å være sjalu og usikker? Gudene vet, men det virker logisk...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Eg og. Har absolutt ingen grunn til å vere sjalu, men tåler ikkje at sambo reiser vekk ein kveld eller ei helg på møter. Går bare og tenker på alt han kan finne på når han er vekke. Og sit han oppe lenger enn meg ein kveld, tenker eg at det er for å snakke med elskerinna eller sjå fine damer på TV. Eg prøver å ikkje vise sjalusien, for trur det vil vere litt øydeleggande, men har sagt til han at eg er meir sjalu no når eg er gravid. Så veit han i alle fall at det er derfor om det skulle klikke for meg... Har vel ein samanheng med at eg ikkje kjenner meg så veldig sexy for tida. Masse kviser nedantil og elegant som en elefant....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå