Bellanotte Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Alle med guttebarn skal lage kake til juletrefesten. Tror de fleste lager sjokoladekake. Så jeg må finne på noe annet. Er muffins ok tror dere?
Nickeguri Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Ja, det lagde jeg i fjor til juletrefesten. Veldig populært. Jeg tror jeg hadde et par non stop på toppen av glasuren; sikkert det som gjorde det......
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Jeg anbefaler kanelkake i langpanne. Utrolig populær blant barna her. :-) Si fra om du vil ha oppskrift.:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 du med kanelkaka i langpanne..spytt ut oppskriften!!!
Bellanotte Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2008 Ja da gjør jeg det. Får pynte med noe seigmenn/non stop og geletopper så blir det vel toppers :-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Det skal jeg og, og her blir det langpanne sjokoladekake. Ellers hadde jeg vel lagd enten gulrotkake, krydderkake eller muffins...
Bellanotte Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2008 hørtes lettvint ut ( alt i langpanne pleier å være det :-) Flott hvis du gidder
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Hadde bakt boller jeg! Det metter litt og man kan gjöre dem litt sunne ved å holde igjen litt på sukkeret!
Bellanotte Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2008 Skulle gjerne bakt boller jeg , men jeg må si at det er jeg helt elendig til. Mine blir så fort tørre syntes jeg.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har laget noen sjokolademuffins som skal pyntes etterpå. Og så skal jeg lage muffins med frukt og litt grovt mel som ikke er fullt så søte. Noen av ossliker bedre ikkesøt mat:)
lille_gull Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Hva med denne kaka? Vet ikke hva den heter, men den er goood Sambo kaller den for "eplekake uten epler".. Har vært en suksess blandt de små her iallefall 800g mel 500g sukker 2ts vaniljesukker 6ts bakepulver Bland sammen ingrediensene 250g smelta smør 1l vaniljesaus Røres sammen med det tørre. Strø over kanel og perlesukker. Stekes på 180' C i ca 30 min
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 Muffins er helt sikkert helt strålende. Skal selv på juletrefest i barnehagen på søndag og tror faktisk jeg skal prøve meg på den kanelkaka som var foreslått lenger nede her. Hvis ikke den funker så blir det bestemors krydderkake. Den er en sikker vinner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå