LizzyG Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Jeg ser på megselv som tynn, ikke supertynn, men normal tynn. Har dere et godt forhold til kroppen deres?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 hm... litt tjukk.. men har et greit forhold til kroppen min alikevel..
WP-TLogPeanut Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 hmm... kan ikke akkurat si jeg selv er tykk men.. har nok en god del ekstra som jeg kunne tenkt meg å få bort det er så løst og jeg har Ikke et godt forhold til kroppen min
våken_om_natta Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 For tynn, men bedre nå enn tidligere. Skulle ønske jeg veide ca 5 kg mer...
☆Anonymia☆ Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 ikke tynn...men ikke feit heller.. er ikke fornøyd,skulle gjerne vert mindre..
BettyBoob Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 normalt tynn akkurat gått ned til matchvekt - så nå er jeg veldig fornøyd!
grå :) Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 godt polstra her:) plager meg egentlig ikke så mye bortsett fra at det ikke er så praktisk eller sunt
Supermamm Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Ville sagt midt på treet, men før jeg fikk barn var jeg tynn så det har vært litt vanskelig å venne seg til å være litt "større".
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Akkurat nå ser jeg på meg selv med et ikke helt fornøyd blikk, men det er rett og slett fordi jeg har vært for lat ogspist for mye i høst, har ikke hatt overskudd til noe annet. Men sånn normalt sett, dvs når jeg spiser riktig og trener litt slik jeg vanligvis gjør, så er jeg tålig fornøyd med kroppen min og anser meg for å være normalt slank og relativt veldreid siden jeg fra naturens side har fått utdelt timeglass figur, men klart den aldri blir like spretten og flott igjen som før ungen kom da, hehe... Ikke uten et skapell i hvertfall ;-)
mamma >to gull Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 I forhold til høyde er jeg akkurat passe og ganske fornøyd! Men jeg kunne gjerne fått vekk til flesk rundt magen ja..Æsj, disse bilringene...
Joikaboll@ Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 Skulle gjerne gått ned 10 kg til eller evt vokst 20 cm på høyden. Ser ut som en knadd, dårlig rulla dassrull.
Heaven har født::) Skrevet 3. januar 2008 #14 Skrevet 3. januar 2008 Kan si det slik at jeg ber sambon holde seg fast i senga når jeg skal legge meg, slik at han ikke smeller i veggen om senga bikker hehe. Syntes jeg selv er forferdelig FEEEEEEEEEEEEEIT!!! Hater det.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #16 Skrevet 3. januar 2008 altfor feit.. dessverre ja.. jobber med saken!
Ta sats;-) Skrevet 3. januar 2008 #17 Skrevet 3. januar 2008 Veier 15-20 kg for mye, og har vel ikke akkurat noe godt forhold til kroppen min... Men jeg velger å kalle meg frodig, det høres ikke så ille ut! ;-)
mam <3 Skrevet 3. januar 2008 #18 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er tynn, men ikke for tynn. Bruker 36/S i klær og er 167 høy. Rumpe, lår og mage må strammes opp. Men jeg vil ikke slanke meg, heller gå opp i vekt, altså gjøre fett om til mer muskler.
ifie Skrevet 3. januar 2008 #19 Skrevet 3. januar 2008 Kunne godt hatt 2-3 kilo ekstra og litt strammere mage og rompe. Ellers fornøyd
meg & to små vampyrer Skrevet 3. januar 2008 #20 Skrevet 3. januar 2008 Oi, da bruker du mindre størrelse enn meg! Jeg bruker av og til 38 og 36 /s. og er 161. Jeg syns IKKE mam er noe annet enn tynn. selv er jeg også tynn tror jeg.
mams-til-tre Skrevet 3. januar 2008 #21 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er nok tykk ja, men trives med det jeg... Helsa mi er helt topp ( trimmer litt da ), spiser sunt somregel, og min samboer er strålende fornøyd med meg som jeg er. Blir så trist når alle er så utrolig opptatt av vekta si... Men det er jo sånn er dessverre har blitt! Det viktigste er at man trives med seg selv, og at helsa er god, synes nå jeg da.
peonererfine Skrevet 3. januar 2008 #22 Skrevet 3. januar 2008 Overvektig, men ikke 'feit'. Ligger liksom ganske jevnt fordelt...Kanskje fordi jeg trener regelmessig. Men altfor glad i sjokolade etc.
mam <3 Skrevet 3. januar 2008 #24 Skrevet 3. januar 2008 Hva?! Det går jo ikke ann, du er jo mye mindre enn meg. Har slanka meg mye de siste måndene, er faktisk like tynn som før jeg ble gravid. Men likevel, så vidt jeg husker det er jo du kjempesmekker, jeg er jo en hval i forhold. Kanskje jeg går rundt med alt for trange klær og jeg er den eneste som ikke ser det. *LOL*
Cat.68 Skrevet 3. januar 2008 #25 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er fornøyd med kroppen min egentlig ,men er 10 kg overvektig. Noe jeg prøver å få gjort noe med. Ellers har jeg endelig et allright forhold til kroppen min etter å ha slanket bort 20 kg og fått bukplastikk operasjon. Nå står puppene for tur og disse ekstra 10 kg så er alt sære greit ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå