Silja FullFres McQueen Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 Da jeg kom hjem fra jobb idag, ble jeg møtt av et stooort glis, som stod og gjemte noe bak på ryggen... Jeg spurte hva hun smila sånn av, da fikk jeg fortellinga; "Jo, du skjønne de mamma, da æ gikk hjæm fra skolen idag, fant æ en tier på bakken. Så kom æ på at da du hadd bursdag i mai, så fikk du ikkje nåkka ainna einn æi tægning fra mæ... De hadd æ så dårli samvittihæt førr, så æ gikk på blomsterbutikken rætt attme her. Først fainn æ æn fiiiin bokætt me blomster, men dæm kåsta 75 krona.. Så fainn æ ei fin kule, men den var egentli ikkje te salgs.. Så spor æ ho dama som jobba der, om ho kunna hjælp mæ... Så da fikk æ kjøp na blomstern her, som egentlig kåsta 45 krona, før bare TI KRONA!!!" *GLIIIIIIIS* Hehehe.. Og frem kom det en sånn misteltein i ei pittelita krukke. (Sikkert derfor hun fikk den så billig oxo;) Goooopia mi! =D
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Gud, nå begynte jeg faktisk å grine her... *Flau* Så utrolig skjønt av henne.
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 Hehehe, Spettis daaaaa!!
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Sorry da... =/ Du vet jo at jeg er en sart blomst! Tjihi...
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2008 Sart blomst my ass!! Men du er nå litt skjønn du oxo da... Hehe... =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2008 Aa, godpia mi det seh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå