Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #1 Skrevet 3. januar 2008 ...at enkelte med ganske traumatisk familiesituasjon hjemme, har tid og overskudd til å sitte her i timesvis og fjase.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 Gjør det? Hvorfor det, egentlig? Hvordan kjennes det ut når det forundrer deg, som du sier, er det litt godt? Og når du spyr det ut her, anonymt, blir det enda litt bedre da? Så godt at du gjerne vil gjøre det igjen?
♥Prinzessin♥ Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Enig. (EY!! LILLEBROR!! SLIPP STIKKSAGA TIL PAPPA!! NÅÅÅ!!!!!!!!!!!) Har du noen god strikkeoppskrift?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Nei. Det forundrer meg i den grad at jeg ikke skjønner det. Jeg kan virkelig ikke skjønne behovet og prioriteringen. ...........men det skjønner vel du, sug lut, den allvitende.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Så fordi du ikke kan skjønne prioriteringen er det en stemme inni deg som sier at du bare MÅ legge det her, men ikke som et åpent angrep - på nick, med nick - nei, men som en kjapp kniv i ryggen når ingen ser på? Patetisk.
Cat.68 Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Åhhh, ikke vanskelig å skjønne hvem du hintet til. Vel han er 19 år, og han ligger på soffan og sover sånn ca 3m unna. men kanskje du mente jeg skulle holde ham i hånden??
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Jeg har ikke brutt noen regler her inne. Så da skulle det være greit? hadde det hjulpet om jeg i samme slengen kalte tre-fire stykker håpløse og kalkunfitter? Likhet for alle.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Nei, du har nok i smaleste forstand ikke brutt noen regler her inne. Så da er nok alt i orden.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #10 Skrevet 3. januar 2008 Æææhh... anonym HI: du skjønte ironien til luten, eller?
¤MegOgMini¤ Skrevet 3. januar 2008 #11 Skrevet 3. januar 2008 Cat.68- Drit i anonym.. er vel heller han/hun som ikke har bedre å finne på en å legge seg opp i andres ting.. Lykke til, håper det ordner seg.. sett lignende situasjoner her flere ganger.. trist.. men ordner seg som regel...
Cat.68 Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 Ingen fare MegOgMini, tar meg overhode ikke nær av anonyme. Mister aldrig håpet om at det skal bli bra til slutt.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 Herregud for et null du er ditt anonyme krek!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #14 Skrevet 3. januar 2008 Ja, drit i meg. Jeg bare undret. At dere tar det så ille opp når jeg har fulgt reglene her inne er enda merkeligere, da dette er et av denne damen dere mener jeg snakker om sitt eget argument for å godta hetsing her inne.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #15 Skrevet 3. januar 2008 Æææhh...jo. Er ikke dermed automatisk med på det. Dumme innlegg fortjener dumme svar.
¤MegOgMini¤ Skrevet 3. januar 2008 #16 Skrevet 3. januar 2008 Han som sydde 10 sting på meg (lenge siden), sa "Du kunne blidd kirurg du", når de var ferdig sendte de meg hjem igjen.. Men er jo ikke bedre inne på psykiatriske.. Hørte om en som klarte å bli dopa på sobril han hadde spart hele uka... Glipp?
Cat.68 Skrevet 3. januar 2008 #17 Skrevet 3. januar 2008 Hvem tar det ille opp?? Hvem prøver du å straffe Meg? iså fall kan jeg fortelle deg at jeg er jeg fulstendig uberørt av inlegget ditt, regnet til og med at det skulle komme. Eller straffer du de som mener du gikk over streken? Jeg godtar IKKE hetsing her inne, hvor ser du det?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #18 Skrevet 3. januar 2008 De andre som svarer her i tråden tar det ille opp. Ikke du. Du er ikke engang nevnt med nick fra min side.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #19 Skrevet 3. januar 2008 Så du er innafor en eller annen Dib-lovs bokstav. Men moralsk sett er du du langt utafor normen, om du mer at det er akseptabelt å bruke en reell nødsituasjon som Cat sin til å fremme et billig poeng. Er ikke det påfallende likt enkelte vulgærpolitikeres fisking i rørt vann? Og er du den jeg tror du er så vil du særs ugjerne slås i hartkorn med Carl & co på moralområdet.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #21 Skrevet 3. januar 2008 Jeg syns aldeles ikke at poenget er billig. Det siste døgns debatt her inne trenger poeng. Poeng som allmuen forstår. Tviler på at du er i nærheten av å tro rett.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #22 Skrevet 3. januar 2008 En ikkedebatts ikkepoeng fra en ikkeperson. Ikke mye å skryte av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå