Gå til innhold

Godt nyttår til dere alle!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lenge siden jeg har vært her - ville bare si riktig godt nyttår til alle sammen! Og takk, takk, takk for kloke og engasjerte svar på innlegg i året som gikk!!! Jeg har vært veldig opptatt en god stund, jobben sluker meg litt for mye, og søsteren min har en dårlig periode nå - desverre innser hun ikke det selv. Heldigvis har hun fått en skjønn og tålmodig kjæreste, som støtter henne fullt ut. Håper hun klarer å holde forholdet til ham vedlike!

Men - mine greier er helt trivielle - nå sender jeg masse klemmer til Plutseliten og den lille gutten hennes - som har det tøft skjønner jeg - veldig, veldig tristt å lese. Håper virkelig på gode nyheter så fort som mulig!

Klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt nyttår, Strikkballen!

Har i likhet med deg ikke hatt så mye tid til å være her inne, men sjekker innom av og til før jeg haster videre. Men det innlegget om lille Plutselitengutten fikk meg til å bråstoppe. Stakkars, stakkars gutten og mammaen hans. Håper inderlig de finner ut av det og får han raskt på beina igjen!!!!

Skrevet

Godt nytt år til deg og guttene dine, Strikkballen :)

Skrevet

Godt nytt år til deg også Strikkballen. Alle har sitt å stri med og det nytter ikke måle hvem som har det verst bestandig...

Vi krysser fingre for Plutseliten sin lillegutt og for søsteren din, med ønske om at de begge lander med beina først og kommer seg over kneika.

Skrevet

Godt nytt år!!!!!!!!!

Skrevet

Godt nytt år til deg også, og takk for sist!

Så hyggelig at søsteren din har fått seg en kjekk og grei kjæreste - livet blir liksom litt lysere med hyggelig selskap!

Skrevet

Godt nyttår til alle fra meg også:-)

Håper det går bedre med søsteren din etter hvert. Livet er ikke lett, men vi vokser på motgangen også....

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...