Gå til innhold

Har dere noen gang vært utro?? Og hvorfor??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har ikke det!

Skrevet

jada, en gang i min ungdom.. og hvorfor? nej det vet jeg faktisk ikke..det var vel spennende da!

Skrevet

jepp, ung og dum (19 år) :( men men, gjorde det slutt et par dager etterpå da.

Skrevet

Ja, en gang. Forholdet var drit, hadde vært det lenge. Ble slutt like etter. Han fikk aldri vite noe. MEN kunne aldri gjort det i dette forholdet. Aldri mer.

Skrevet

Ja, men ikke mot han jeg er sammen med nå ;o)

Hvorfor? Tja si det, bare ble sånn. Useriøst forhold. Begge var utro litt frem og tilbake før jeg dro min vei for godt.

Skrevet

så det er ikke derfor du ligger våken om natta? neida bare tuller jeg hehe. har aldri vært utro jeg heller og er også våken om natta. gutt på 11mnd som liker nattemat enda

Skrevet

ja det har jeg...dessverre.

Skrevet

Har ikke det. Men jeg gjorde det slutt med en pga at jeg ville være utro. Tenkte at det er bedre jeg gjør det slik enn at jeg gikk bak ryggen hans i evigheter ,og for så å si at jeg har vært utro. Og det var selvfølgelig ikke noe følelser igjen fra min side.

Så svaret mitt er at jeg er ikke så kjip at jeg sårer noen ved å være utro.

Skrevet

Nå sover jeg som en stein. Men har ikke gidda å bytte nick:-)

Og jeg sover med ekstremt god samvittighet!!! ;-)

Skrevet

Jepp, det har jeg. Ung og dum.

Forholdet var ikke noe særlig å satse på, så var det ett par fristelser på Aya Napa som jeg ikke klarte motstå..hehe, ble slutt rett etterpå og jeg sa aldri noe til han.Unnskyld!!

Men kan med hånden på hjertet si at jeg ville ALDRI gjort det mot han jeg er sammen med nå, uansett om forholdet går dritt eller ikke..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det har jeg, av samme grunn som Aprilboy.

Forskjellen på deg og meg, er at jeg ikke var utro på Aya Napa, og at jeg nå bor sammen med han jeg bedro x'n med... Så, ikke så galt at det ikke var godt for noe!

Kommer ALDRI til og gjøre det i dette forholdet!

Skrevet

Ja. jeg har det! Hadde värt sammen med min davärende kjäreste i nesten 4 år, men mötte mannen i mitt liv på et studieopphold i utlandet. Ble pang forelsket og var utro. Gjorde det slutt med kjäresten og er i dag godt gift og har to barn med mannen jeg var utro med :-)

Skrevet

Ja, jeg har vært utro, mange ganger i mitt forrige forhold.

Hvorfor? Fordi jeg var dust og han var kjip...angrer ikke, og han vet om det.

Men når det er sagt, jeg har aldri, og kommer aldri til å være utro mot mot min kjære samboer!!!

Skrevet

Nei har ikke det. Forholdene jeg har vært i /er i har vært såpass bra at det ikke har fristet. Enkelt og greit

Skrevet

Jeg har heller ikke vært det;) Men var sammen med en fyr som var det. Og det var jævlig!!! Trodde jeg skulle dø av sorg...hehe;) Men det gjorde jeg ikke og nå er jeg gift med verdens snilleste menneske!!

Skrevet

Ja faktisk mot han jeg fortsatt er sammen med. Vi hadde en dårlig periode når vi hadde vært sammen i 2 år. Men pga av det fant vi tilbake til hverandre. Veldig sjelden vi snakker om det egentlig. Jeg var vel ute etter litt spenning i hverdagen. Angrer vel på det, men det gjorde at vi fant ut av en del ting. Og nå har vi snart 2 barn sammen. Vet ikke om jeg hadde klart å tilgi sånn som han gjorde. Er utrolig dårlig gjordt. Han har blitt mere sjalu, men ikke unaturlig sjalu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...